۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۴۲۴۵۳۲

مراسم سوگواری شهادت امام کاظم در بیوت مراجع تقلید برگزار می شود

همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و وفات حضرت ابوطالب مراسم عزاداری و سوگواری در بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما برگزار می شود.
شهادت امام کاظم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و وفات حضرت ابوطالب مراسم عزاداری و سوگواری در بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، مجلس سوگواری با سخنرانی وعاظ و مداحی ذاکران اهل البیت(ع) روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14و15اردیبهشت از ساعت 10 الی 12:30 در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار می‌ شود.

 

همچنین دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی با انتشار اطلاعیه ای ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت مظلومانه امام کاظم(ع) از عموم مردم مؤمن و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت برای شرکت در مراسم عزای این امام همام دعوت به عمل آورد که بر این اساس مراسم سوگواری از ساعت30/11 روز سه شنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار خواهد شد.

 

مراسمی نیز به همین مناسبت در دفتر  حضرت آیت الله جوادی آملی برقرار خواهد شد که این مراسم همزمان با سالروز شهادت ساعت 11:30  الی 12:30 در دفتر این استاد برجسته واقع درخیابان صفائیه - کوچه 19 پلاک 7 برگزار می شود.

 

گفتنی است، مراسم سوگواری امام موسی بن جعفر(ع) همزمان با شب شهادت با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد./1323/پ203/ج1

ارسال نظرات