۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۲۴۵۴۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

علما مرزبانان فکر و اندیشه در نظام اسلامی هستند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل علما را مرزبانان فکر و اندیشه نظام اسلامی دانست و گفت: علما در تمام صحنه های دفاع از حق و حقیقت در جامعه حضور دارند و به عنوان مرزبانان نظام و انقلاب ایفای نقش کردند.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد اردبیل، علما را مرزبانان فکر و اندیشه نظام اسلامی دانست و گفت: علمای شیعه مرزبانان عرصه فرهنگ و اخلاق و دین هستند و در راه حق و عدالت، استوار و پابرجا ایستاده‌اند تا حق شیعیان پایمال نشود.

 

وی افزود: علما در تمام صحنه های دفاع از حق و حقیقت در جامعه حضور دارند و به عنوان مرزبانان نظام و انقلاب ایفای نقش کردند که نمونه آن حرکت و تفکر اسلامی امام خمینی(ره) است.

 

حجت الاسلام فیاضی نقش استاد شهید مطهری در ترویج اندیشه‌های اسلامی در مقابل اندیشه‌های منحط غربی را بسیار بارز توصیف کرد و گفت: شهید مطهری، شهید تفکر است و امروزه بیانات و تفکرات و آثار این شهید بزرگوار به عنوان سند محکم و متقن در مقابل تفکرات غربی و غیردینی مطرح است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان، بیان داشت: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به جامعه اسلامی هستند، اما خوشبختانه با پیشرفت همه‌ جانبه نیروهای نظامی و سپاه این نقشه‌ها خنثی شده و روز به‌ روز بر اقتدار و صلابت ایران در جهان افزوده می‌شود.

 

وی افزود: یکی از برنامه‌های تأثیرگذاری که می‌تواند جامعه را از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دور کند، گسترش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است که باید در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های راهبردی را اتخاذ کنند./937/203/ب2

ارسال نظرات