۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۲۴۶۱۶
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان:

امام کاظم و فرزندانشان مروج اندیشه تشیع در ایران هستند

حجت الاسلام سپهر با اشاره به ارادت و محبت ملت ایران به فرزندان امام موسی کاظم(ع)، گفت: امام کاظم(ع) و فرزندانشان مروج اندیشه تشیع در ایران هستند و نورانیت فراوانی مذهب جعفری ارزانی داشته اند.
مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) به شیعیان و محبان اهل بیت(ع) و نقش ایشان در اهتمام به اندیشه شیعی، خاطرنشان کرد: وجود فرزندان آن حضرت در جمهوری اسلامی ایران نورانیت فراوانی به اندیشه شیعی و مذهب جعفری ارزانی داشته است.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان اظهار داشت: وجود مرقد امام رضا(ع) در مشهد و حضرت معصومه(س) در قم و دیگر فرزندان و نوادگان آن حضرت در جمهوری اسلامی ایران بر عشق و محبت ملت ایران نسبت به اهل بیت بسیار مؤثر است.

 

حجت الاسلام سپهر ابراز داشت: شهادت ایشان برای ملت ایران همچون شهادت امام حسین(ع) در کربلا روز عزا و سوگواری و ماتم است.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه در استان خوزستان شاهد هستیم که بیش از ده ها مراسم عزاداری و سوگواری، مجالس روضه خوانی در محافل عمومی، حسینیه ها،تکیه ها و بیوت علما برگزار می شود و در کتابخانه های استان نیز به همین مناسبت فعالیت هایی صورت می گیرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات