۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۶۱۷
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی بندرماهشهر خبر داد؛

ارسال بیش از ۸۰ هزار پیامک کوتاه دینی اسلامی در سال ۹۴

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به این که سامانه اطلاع‌رسانی این اداره در راستای تبلیغ دینی و اسلامی در فضای مجازی پیامک های کوتاه به مخاطبان ارسال می کند، گفت: در سال گذشته بیش از 80 هزار پیامک کوتاه با موضوعات گوناگون ارسال شد.
سازمان تبلیغات اسلامی

مجید نقدی زاده، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت تبلیغ دینی و اسلامی در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: تبلیغ دینی و اسلامی در فضای مجازی نیازمند حرکت خودجوش و جهادی است.

 

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به رویکرد جدید اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در حمایت از تبلیغات دینی و اسلامی در فضای مجازی، ابراز داشت: سامانه اطلاع‌رسانی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با توجه به این رویکرد فعالیت های مثبت و چشمگیری برای تبلیغ دینی و اسلامی در فضای مجازی انجام داده است.

 

نقدی زاده گفت: سامانه اطلاع‌رسانی این اداره توانست اقشار گوناگون شهرستان از جمله روحانیان، دانشجویان، نسل جوان، هیأت های مذهبی، فعالان قرآنی و فرهنگی رؤسا و مسؤولان ادارات و ارگان ها،  هیأت امنای مساجد، حافظان و قاریان قرآن کریم را به شکل مجــزا ساماندهی و پیام های دینی و اسلامی برای آنها ارسال کند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: احـادیـث و فـرمـایشـات ائمـه اطـهار(ع) و بیـانـات رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف محتوای عمده این پیامک های ارسالی از سوی سامانه اطلاع‌رسانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر است.

 

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به این که در سال گذشته بیش از 80 هزار پیامک کوتاه از سوی این اداره ارسال شده است، تصریح کرد: این پیامک های کوتاه در زمینه اطلاع ‌رسانی، فرهنگ سازی، تبیین و تشریح آموزه‌های دینی و نظام مقدس اسلامی به مخاطبان و اقشار تأثیرگذار ارسال شده است./9456/303/ب2

ارسال نظرات