۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۲۴۶۲۹
امام جمعه آبدان:

تشخیص حق و ماندن در راه حق در جنگ نرم بسیار دشوار است

امام جمعه آبدان گفت: جنگ ها در زمان گذشته واضع و روشن بود و پیچیدگی نداشت اما امروزه در جنگ نرم تشخیص حق و ماندن در راه حق بسیار دشوارتر است و بسیجی ماندن سخت از بسیجی بودن است.
 حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه آبدان پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) شهر آبدان، گفت: ‌بسیجی باید با لباس مقدس و جایگاه والایی که دارد افتخار کند.

 

حجت الاسلام حمیدی نژاد به جایگاه بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج جایگاه بالایی دارد که شامل هرکسی نمی شود و ما باید به وجود این بسیجیان افتخار کنیم.

 

امام جمعه آبدان در ادامه سخنان خود به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی بسیجیانی حاضر شدند از جان خود مایه گذاشتند و به ندای رهبر خود برای دفاع از وطن لبیک گفتند.

 

وی بسیجی را به معنای مطیع رهبر بودن دانست و با اشاره به بیانات رهبری گفت: جنگ ها در زمان گذشته واضع و روشن بود و پیچیدگی نداشت اما امروزه در جنگ نرم تشخیص حق و ماندن در راه حق بسیار دشوارتر است و بسیجی ماندن سخت از بسیجی بودن است.

 

در ادامه این مراسم عباس صالحی فرمانده پایگاه مقاومت حضرت سیدالشهدا (ع) هدف از این دیدار را تجدید بیعت بسیجیان با امام، رهبر و شهدا عنوان کرد افزود: ما تمامی بسیجیان گوش به فرمان رهبر خود هستیم.

 

گفتنی است وی در پایان گزارشی از عملکرد برنامه های اوقات و فراغت بسیجیان را ارائه کرد./203/833/ب1

ارسال نظرات