۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۲۴۷۲۰
فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران:

حضور پرشور جوانان انقلابی در جبهه مقاومت نشانه قدرت ما است

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: امروز ما جوانان انقلابی فراوانی داریم که درخواست حضور در جبهه مقاومت دارند و با چنین جوانانی جای تاسف است که برخی مسؤولان فکر می کنند ما کم آورده ایم.
علي نصيري سپاه قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، امروز در نخستین یادواره شهدای تربیت معلم استان تهران و شهدای مدافعان حرم شهرری که در دانشگاه پردیس شهید مفتح فرهنگیان شهرری برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروز است.

 

وی افزود: یادواره شهدا این سؤال را مطرح می‌کند که چه عاملی سبب شد این حرکت معنوی و مقاومت اسلامی در کشور شکل گیرد.

 

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، عنوان کرد: امام راحل، شهدا  و رهبر معظم انقلاب حق بزرگی بر حرکت معنوی و مقاومت اسلامی دارند.

 

نصیری اظهار داشت: امام راحل درباره انقلاب سه هدف ایجاد حکومت اسلامی، گسترش این تفکر در منطقه و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(ع) را در نظر داشتند، برخلاف آنچه امروز برخی از مسؤولان ما فکر می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حرکت امام بر اساس اسلام و برگرفته از قیام عاشورا است، بیان داشت: به دلیل دلبستگی مردم به تفکرات امام راحل و رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن نسبت به انقلاب بی اثر مانده است.

 

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران افزود: اوج دلدادگی مردم به تفکرات امام در دوران دفاع مقدس دیدیم و آنچه بعد از انقلاب سبب عزت ما شده همین مساله است.

 

نصیری ابراز داشت: این تفکر امام راحل به آن سوی مرزها در بین ملت کشورهایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان و غیره تکثیر شده است دشمن که از این مساله هراس دارد تلاش می کند به فرهنگ اسلامی ما ضربه بزند.

 

وی افزود: همین تفکر امام امروز سبب شده تا جوانان ما که جنگ، انقلاب و امام را ندیدند به عنوان مدافع حرم در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده و به شهادت برسند، جوانان بسیاری داریم که اصرار دارند تا به سوریه اعزام شوند.

 

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران عنوان کرد: با چنین جوانانی جای تاسف است که برخی فکر کنند ما کم آورده‌ایم امروز آنچه ما را در مقابل دشمن حفظ کرده همین تفکر ایستادگی است که معلمان باید آن را به دانش آموزان انتقال دهند./202/813/ب1

ارسال نظرات