۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۴۲۴۷۴۵

نشریه مُبلغ به همت طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی منتشر می‌شود

مسؤول هفته‌نامه حوزوی مُبلغ گفت: نشریه مُبلغ یک هفته‌نامه داخلی مختص مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسانات است.
نشریه مُبلغ

حجت الاسلام مهدی گودرزی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسانات و مسؤول نشریه مُیلغ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: طرح و پیشنهاد اولیه ایجاد نشریه مُبلغ از طرف مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به بنده پیشنهاد شد و نشریه ابتدا به صورت تارنما در فضای مجازی فعالیت می‌کرد، محتوای اصلی نشریه مُبلغ از سایت مُبلغ با موضوعات شبهات قرآنی، سیره اهل بیت و احکام مذهبی در حال انتشار است.

 

وی افزود: یکی از امتیازات ویژه این نشریه برای طلاب جوان، نوشتن مطالب مذهبی و دینی و یا حتی خارج از چارت نشریه است و در شمارگان قبلی تمام مطالب نشریه از مطالب، طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بوده است و از سایت مبلغ مطلبی وام گرفته نشده بود.

 

حجت الاسلام گودرزی در خصوص هفته‌نامه مُبلغ، عنوان کرد: این نشریه داخلی و زیر نظر حوزه علمیه امام حسن مجتبی اداره می شود و به صورت آزمایشی در سه ماه اول تحصیلی به چاپ رسیده است و هنوز برای سال آتی و تغییرات مهم نشریه و این که فضایی ایجاد شود تا دیگر روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه هم در نشریه فعالیت کنند تصمیمی گرفته نشده است.

 

مسؤول نشریه مُبلغ، یادآور شد: این نشریه به صورت کاغذی به چاپ می‌رسد و در حدود 10 صفحه است و منبع اصلی آن از سایت مبلغ می‌باشد، ضمنا در صورت توفیقات بیشتر این نشریه را در فضای مجازی نیز منتشر خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به محتوای موضوعات نشریه هفته‌نامه مُبلغ، تصریح کرد: مطالب نشریه از سوی طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) تنظیم می‌شود و اکثر مطالب مربوط به شبهات قرآنی، احام شرعی، تاریخ اسلام و مناسبت‌های مذهبی گردآوری و به چاپ می‌رسد.

 

حجت الاسلام گودرزی در پایان گفت: در هفته نامه مبلغ هنوز ازمطالب طلبه‌های خانم، مطلبی به چاپ نمی‌رسد و برای این موضوع مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و دیگر روحانیان تصمیمی نگرفته‌اند، این نشریه برای طلاب جوان که هنوز دروس اعتقادی و معرفتی جزء سرفصل‌های درسی آنان نیست کمک، چشمگیری خواهد کرد زیرا منبع اصلی این نشریه بحث‌های اعتقادی و معرفتی است و به رشد اخلاقی و فکری طلاب کمک خواهد کرد./302/856/ب1

ارسال نظرات