۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۴۲۴۷۷۹
سردار باقرزاده مطرح کرد؛

بی‌توجهی به رهنمودهای ولی فقیه خیانت به خون شهدا است

فرمانده كميته جستجوی مفقودين ستاد كل نيروهای مسلح بی‌توجهی به رهنمودهای ولی فقیه را خیانت به خون شهدا خواند و گفت: شهدا رفتند تا اسلام بماند اما عده‌ای امروز برای اینکه بمانند حاضر هستند هر ننگ و ذلتی را بپذیرند که این روش و منش برخلاف سیره شهدا و امام خمینی(ره) است.
سردار باقر زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید محمد باقر زاده شامگاه سه‌شنبه در جمع طلاب خواهر جامعه الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی با اشاره به اینکه امروز جهان ایستادگی خود را در برابر ظلم و ستم مدیون خون شهداست، گفت: هدف شهدا از جانفشانی و مبارزه با ظالمان دفاع از حق و ولایت و بیداری جامعه اسلامی است.

 

فرمانده كميته جستجوی مفقودين ستاد كل نيروهای مسلح با اشاره به اینکه اگر رشادت های شهدا نبود انقلاب اسلامی ایران در همان روزهای نخستین در نظفه خفه می شد، افزود: به برکت خون شهدا نه تنها دشمن با هشت سال جنگ فرسایشی نتوانست انقلاب را نابود کند بلکه با شهادت هر شهید درخت انقلاب روز به روز نسبت به قبل تنومندتر شد.

 

وی با تأکید براین که شهدا رفتند تا اسلام و معیارهای و ارزش‌های اسلامی بماند، تصریح کرد: شهدا برای حفظ حجاب و چادر زنان جان خود را از دست دادند ولی حاضر نشدند که زن حجاب اسلامی را کنار گذاشته و به دست نامحرم اسیر شود.

 

سردار باقرزاده با بیان اینکه حفاظت از ارزش‌های اسلامی، حفظ حجاب و دفاع از ولایت مهم خواسته‌های شهدا از جامعه و زنان مسلمان است، ادامه داد: بهای چادر و حجاب زنان خون شهداست؛ بنابراین هرکس به حجاب خود پایبند نبوده و با آرایش زمینه گمراهی نسل جوان را فراهم کرده و تخم فساد را در کشو بکار به شهدا و سرور شهیدان یعنی امام حسین(ع) خیانت کرده است.

 

وی افزود: شهدا رفتند تا اسلام بماند اما عده‌ای امروز برای اینکه بمانند حاضر هستند هر ننگ و ذلتی را بپذیرند که این روش و منش برخلاف سیره شهدا و امام خمینی(ره) است.

 

فرمانده كميته جستجوی مفقودين ستاد كل نيروهای مسلح با بیان اینکه امروز هم شهدای مدافع حرم برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی دور از خانه و کاشانه خود در میدان های سخت مشغول نبرد با دشمن هستند، اظهار کرد: شهدا رفتند تا نظام ولایت فقیه بماند و امروز کسانی که نسبت به رهنمودهای ولی فقیه مسلمانان عالم بی توجه هستند نسبت به شهدا و خانواده‌ شهدا خیانت کرده اند.

 

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا حیات بخش و هدایت آفرین است، گفت: طلاب به ویژه خواهران طلبه باید با حرکت انقلابی و جهادی خود در حفظ ارزش‌های دینی از جمله حفظ حجاب و عفاف، راه شهدا را ادامه داده و هدف شهدا را که بستر سازی برای حکومت عدل جهانی امام زمان(عج) است را در جامعه جهانی محقق کنند.

 

فرمانده كميته جستجوی مفقودين ستاد كل نيروهای مسلح با بیان اینکه امروز زنان باید با بیداری خود در جامعه اسلامی هزاران شهید را تربیت کنند، یادآور شد: زنانی خواهند توانست شهدای آینده را در دامان خود پرورش دهند که ابتدا به تربیت خود پرداخته و بتوانند با الگو برداری از حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی زهرایی شده و عمل‌کرد زهراگونه داشته باشند./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات