۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۲۴۸۴۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اندیشه و افکار علمای دین در تاریخ ماندگار است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه منحرفان زمان قصد خاموش کردن افکار و سیره علمای بزرگ دین را داشتند، گفت: اندیشه و افکار علمای دین در تاریخ ماندگار است.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم ابراز داشت: شهید مرتضی مطهری دانشمند و فقیه برجسته ای بود که امام خمینی (ره) ایشان را ثمره عمر خود می دانست.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: آیت الله مطهری تربیت یافته مکتب امام راحل و مقید به اندیشه های ناب اسلام محمدی بود، بکار گیری اندیشه های اسلام اصیل در زندگی روزمره و نگارش آثار این دانشمند فرزانه موجب ماندگاری نام و یاد ایشان در صفحات تاریخ شد.


حجت الاسلام قبادی بیان داشت: شهید مطهری بر اساس ضرورت و نیازهای جامعه اسلامی به تبیین و تفسیر شریعت محمدی می پرداخت و در این راه از هیچ قدرت و نیرویی ابایی نداشت زیرا فقط کسب رضای خداوند متعال را در نظر داشت.


وی در ادامه اظهار داشت: استاد مطهری عالمی شجاع و فرهیخته بود که درد و نیاز جامعه پیرامون خویش را درک می کرد و در راه برطرف ساختن نیازهای فکری و دینی جامعه گام بر می داشت، شهید مطهری در مقابل انحرافات فکری ایستادگی می کرد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه درخشش علمای بزرگ دینی را برای منافقان و گروهک های منحرف ناخوشایند دانست و گفت: کوردلان تاریخ در هیچ زمانی توان نظاره درخشش و روشنگری علمای بزرگ جهان اسلام را نداشتند و به طریقی قصد خاموش کردن آن ها را داشتند.


حجت الاسلام قبادی یادآور شد: منحرفان زمان از این امر غافل بودند که افکار و اندیشه های والای شهدای بزرگ دین خاموش شدنی نیست و در هر برهه زمانی رهروان خویش را مجذوب می کند.


وی در پایان تأکید کرد: جامعه روحانیت همواره نقشی عظیم در تحولات مثبت جامعه ایفا نمودند و اکنون مورد هجمه دشمنان قرار دارند، اکنون در این برهه زمانی روحانیان باید هدایتگر مردم به سوی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باشند تا جامعه راه تعالی در پیش گیرد./302/857/ب1

 

ارسال نظرات