۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۲۴۹۲۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین:

شهید مطهری اولین بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود/ سبک زندگی شهید مطهری منطبق بر سبک زندگی اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین با اشاره به خدمات بی شمار شهید مطهری به انقلاب و اسلام گفت: شهید مطهری اولین بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود.
نشست حوزه خواهران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس جعفری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین ظهر امروز با حضور در نشست حکمت مطهر که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران کرمانشاه برگزار شد ابرازداشت: پس از شهادت فیلسوفی همچون شهید مطهری کسی جز رهبر معظم انقلاب جای خالی ایشان را نمی تواند پر کند.


حجت الاسلام جعفری با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آثار و کتب شهید مطهری برای تمام اقشار و نسل ها تازگی دارد و پاسخگوی بسیاری از شبهات مسلمانان است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: شهید مطهری اولین بنیان گذار وحدت حوزه و دانشگاه بود، این استاد گرانقدر در زمینه های مختلف از جمله تفسیر، سیاست، فلسفه و بسیاری مبانی دیگر بی مانند بود.


وی در ادامه اظهار داشت: سراسر زندگی استاد مطهری برای مردم درس بود و سبک زندگی مبتنی بر اسلام و احترام متقابل را ترویج می کرد.


حجت الاسلام جعفری بیان داشت: وظیفه معلمان بسیار سنگین است زیرا علاوه بر اینکه باید بر اعمال خود نظارت و دقت داشته باشند، بلکه باید طلاب را از اسارت در زرق برق دنیوی برحذر دارند، امر تدریس و تهذیب طلاب بر عهده معلمان است و رسالت اصلی حوزه های علمیه نیز تربیت طلابی مهذب و با اخلاق است.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین یادآور شد: طلاب باید توجه داشته باشند که رزق و روزی خود را از احادیث و از برکت وجود انیا و اولیای الهی می گیرند و باید اهتمام خود را بر ترویج و تبیین این سیره بکار بندند.


وی در پایان تأکید کرد: سبک زندگی شهید مطهری همان سبک زندگی اسلامی است و ایشان بهترین الگو برای جامعه و خصوصأ برای قشر طلاب هستند./857/202/ب3

 

ارسال نظرات