۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۲۴۹۲۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه تشریح کرد؛

برنامه های تبلیغات اسلامی هویزه در عید مبعث و سالروز آزادی هویزه

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه به تبیین برنامه های صورت گرفته در عید مبعث و سالروز آزادی هویزه پرداخت.
سازمان تبلیغات اسلامی

میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و سالروز آزادی هویزه به برنامه های تهیه شده این اداره برای پاسداشت این روز بزرگ اشاره کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با اشاره به این که برگزاری گفتمان های دینی در مساجد از فعالیت های صورت گرفته در عید نبعث خواهد بود، اظهارداشت: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی آقای شاکر نژاد برگزار و کارگروه ویژه قاریان قرآن با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

 

ساکی با بیان این که تجلیل از روحانیون، ائمه جماعات مبلغان، مبلغات، شعرا، مداحان و هیأت های تأثیرگذار و فعال در اربعین حسینی سال 94 از برنامه های دیگر عید مبعث خواهد بود، ابرازداشت: به مناسبت سالروز آزادی هویزه در 18 اردیبهشت برنامه های متنوعی برای رده های سنی گوناگون در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: همایش شعر حماسی، مسابقات ورزشی، ایستگاه ها و نمایشگاه فرهنگی و نقاشی کودکان و اختصاص بحث برنامه های بیت الهنا، مراحب، شبهای کارون و بادبادک ها به سالروز آزادی هویزه و پخش برنامه های مرتبط این روز در صداو سیما از فعالیت های دیگر است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید قرآنی هویزه، برپایی ایستگاه صلواتی به همت بسیج دانش آموزی از دیگر فعالیت های سالروز آزادی هویزه است./9456/303/ب3

ارسال نظرات