۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۲۵۱۷۵
امام جمعه موقت خرم آباد:

سردادن شعار ولایت‌مداری در تریبون‌ها و عمل نکردن به آن، نفاق است

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: اگر در تربیون ها شعار ولایتمداری سردهیم و در عمل ولایتمدار نباشیم در واقع نفاق است و همواره باید در مسیر ولایت گام برداشت و نباید از صحنه های انقلاب کنار بزنیم.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حلول ماه شعبان، گفت: مناجات های این ماه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: انسان در ماه رجب و شعبان باید خود را آماده کند و از برکات این ماه ها بهره مند شود و خود را برای ماه مبارک رمضان آماده سازد.

 

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به فعالیت دشمن و اوضاع منطقه عنوان داشت: دشمن با محاصره ایران اسلامی می خواهد تمرکز کشور را محدود کند.

 

وی با اشاره به ایجاد ناامنی دشمن در عراق، یمن، بحرین و سوریه خاطرنشان کرد: دشمنان در پی ایجاد ناامنی در کشور هستند ولی ایران اسلامی لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: دشمن امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته است و توطئه های دشمنان و با برآب شدن نقشه های ان ناامنی به مرزهای خودشان برگشته است.

 

پیروزی کشور در برابر دسیسه های دشمن مرهون هوشیاری و درایت رهبری است

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به نقشه های دشمن در عرصه های گوناگون و ضربه زدن به کشور ما اظهار داشت: در هر عرصه و زمینه ای با درایت و هوشیای رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمن نقش برآب شده است.

 

وی با بیان این که حقانیت ولی فقیه زمان ناامنی، نگرانی، ترس و وحشت را به درون خانه های دشمن قرار داده است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار نعمت ولایت فقیه باشیم.

 

سردادن شعار ولایتمداری و عمل نکردن نفاق است

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که چراغ راه و فصل الخطاب ما ولایت پذیری و قانون جمهوری اسلامی است، افزود: ولایت مداری با ولایت شعاری و ولایت سرایی فرق دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر در تربیون ها شعار ولایتمداری سردهیم و در عمل ولایتمدار نباشیم در واقع نفاق است و همواره باید در مسیر ولایت گام برداشت و نباید از صحنه های انقلاب کنار بزنیم.

 

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با بیان این که باید به جوانان انقلابی میدان داد و مسؤولان جوانان انقلابی را گرامی بدارند، افزود: نباید فراموش کرد که کنار زدن جوانان انقلابی مربوط به آمریکا و استکبار است.

 

وی با تأکید بر این که جوانان انقلابی باید در تمام صحنه ها حضوری فعال داشته باشند، گفت: جوانان باید با فعالیت های انقلابی، هوشیاری و وحدت انقلابی در سایه توکل به خداوند متعال از لحاظ علمی، معنوی، عبادی و اجتماعی و ورزشی خود را تقویت کنند و در صحنه های انقلاب حضوری پر رنگ داشته باشند.

 

امام جمعه موقت خرم آباد بر تهذیب نفس جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: انتظار می رود نسل جوان با عمل صحیح به معارف الهی خود را ثابت قدم بدانند./201/9451/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات