۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۲۵۱۸۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

پیشبرد اهداف نظام در گرو ایستادگی مقابل کفار است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا دشمن همیشگی انقلاب اسلامی است، گفت: پیشبرد اهداف نظام در گرو ایستادگی در برابر کفار است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان ابراز داشت: مبعث نشان دهنده نور و رحمت الهی بر عالمیان و روشنایی بخش دل های مؤمنان است.


امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد: پیامبر اکرم (ص) با بعثت خود جهانیان را از بی هویتی و بی فرهنگی نجات داد و اعماق انسان ها را سرشار از معرفت و رحمت الهی کرد.


وی بعثت پیامبر را مایه ارشاد و هدایت انسان ها دانست و گفت: تلاش پیامبر در راه نجات بشریت و جنگ هایی که پیامبر عظیم الشأن در آن ها حضور داشت نشان دهنده ممارست وی در انتقال پیام وحی به مردم بود.


حجت الاسلام حجتی ادامه داد: تلاش پیامبر در نشر مکتب خداپرستی و برچیدن صفات رذیله اعراب الگویی برای بشریت و جامعه مسلمانان است.


وی خاطر نشان کرد: نهضت و مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی برگرفته از سیره پیامبر اسلام (ص) می باشد که موجب شکست طاغوت در برابر اسلام شد.


امام جمعه موقت کرمانشاه تکیه بر قدرت پوشالی آمریکا، نتیجه ای جز حقارت و مورد دستبرد قرار گرفتن به بار نخواهد آورد و تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی انقلاب را به سمت اهداف والای خود و تحقق آن نزدیک خواهد کرد.


وی استقامت در مسیر تحقق اهداف اسلام را از ویژگی های مؤمنان دانست و بیان داشت: رسول اکرم (ص) همواره مورد آزار و اذیت کفار قرار می گرفت اما با استقامت و توکل به خداوند بر دشمنان فایق آمد.


حجت الاسلام حجتی با اشاره به پیش رو قرار گرفتن سالروز تشکیل بسیج سازندگی ابراز داشت: تحقق پروژه های آبرسانی، ساخت مساجد و خانه عالم در روستاهای دور افتاده و محروم گوشه ای از فعالیت های بسیج سازندگی می باشد که شایسته تقدیر و قدردانی است.


این مسؤول آمریکا را دشمن همیشگی انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: پیشبرد اهداف نظام در گرو ایستادگی در برابر کفار و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی است که با توجه به کار آفرینان و نخبگان انقلابی در کشور می توان اهداف نظام را تحقق بخشید./201/857/ب1

ارسال نظرات