۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۵۳۴۰
امام جمعه عجب شیر:

تکیه بر اقتصاد درون زا استکبار را مأیوس می کند

حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی و تحقق ابعاد مختلف آن، گفت: دشمنان ایران و در رأس آنها آمریکای جنایتکار هدف خود را اقتصاد ایران قرار داده اند؛ اگر اقتصاد ما اقتصاد درون زا باشد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر

حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تاكيد بر اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي مد نظر رهبري، افزود: اگر مسؤولان مي خواهند رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عملي شود بايد كاغذ بازي را كنار بگذارند و با بهره گيري از بسيج مردمي، رهنمودهاي ايشان را عملي كنند.

 

وي اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تهدیدات دشمن خواند و ابراز داشت: دشمنان ايران و در رأس آن ها آمريكا مي خواهند با فشار اقتصادي به كشور ما، نظام جمهوري اسلامي را به زانو درآورند در حالي كه اگر اقتصاد ما درون زا باشد، آن ها هيچ غلطي نمي توانند بكنند.

 

حجت اسلام شربیانی با اشاره به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، تبیین کرد: اگر دولت می خواهد رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملی کنند باید کاغذ و کاغذ بازی را کنار بگذارد و با کمک گرفتن از بسیج و بسیجی این رهنمود را عملی کند.

 

وی با بیان این که اهداف اقتصاد مقاومتي با بهره گيري از توان بسيج و اقدام و عمل مسؤولان قابل تحقق است، اظهار داشت: این تفکر جهادی بسیجی است که می  تواند بار دیگر در این برهه از زمان در جهت منافع انقلابی گام بردارد و در زمینه اقتصاد نیز عملکرد مطلوبی را ارائه دهد.

 

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه دشمنان اسلام فقط از نيروهاي مقاومت هراس دارند و مردم ايران هیچ گاه از تهدیدات تو خالی دشمن نمی هراسند و از آرمان های خود عقب نخواهند نشست، ادامه داد: ملت ایران در عهد خود با انقلاب استوارند.

 

امام جمعه عجب شیر با اشاره به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب با مسؤولان و سفراي كشورهاي اسلامي، ادامه داد: ايشان هميشه مطالب مهمي را در مقاطع مختلف بيان مي كنند و مردم و مسؤولان با مرور زمان عمق بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي و تذكرات ايشان را به خوبي درك مي كنند./854/303/ب2

 

ارسال نظرات