۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۳۸۴

تشریح برنامه های مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز به تشریح برنامه های این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: دوره آشنایی با آثار شهید مطهری و اجرای طرح ولایت برخی از فعالیت های مهم مدرسه به شمار می رود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام رشید رضاییان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که این مدرسه در سال 1390 تأسیس و طلبه های پایه اول تا هفتم در آن مشغول تحصیل هستند، گفت: اقامه نمازهای صبح، ظهر و عصر، یادگیری احکام طلبه ها، تلاوت قرآن و موعظه های اخلاقی از فعالیت های همیشگی معاونت تهذیب مدرسه برای طلبه ها است.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به برگزاری جلسات منظم اخلاقی برای طلبه های مدرسه، ابراز داشت: دوره آشنایی با آثار شهید مطهری به صورت همایش و ماهیانه برای طلاب در مدرسه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضاییان در ادامه خاطرنشان کرد: دوره ویژه آشنایی با نظام تفکر دینی که در آن آثار علامه مصباح یزدی به صورت دوره ای تدریس می شود از فعالیت های دیگر معاونت تهذیب است که به طرح ولایت معروف است.

 

این مقام مسؤول در ادامه تشریح برنامه های مدرسه علمیه امام خامنه ای، اظهار داشت: برگزاری جلسه های هفتگی دعا، پاسداشت شهادت ها و ولادت ها و دعوت از سخنرانان استانی و فرااستانی از فعالیت های دیگر این معاونت است.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: فضاسازی مدرسه، وجود گروه های مباحثاتی با تشکیل حلقه های دو یا سه نفره با محوریت سخنان رهبر معظم انقلاب، اردوهای برون استانی همچون سفر به مشهد مقدس و درون استانی که هر 3 ماه صورت می گیرد از دیگر فعالیت های مدرسه برای طلاب است.

 

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز برگزاری هفته ای یک جلسه فوتبال و والیبال برای طلبه ها و اعزام آنها به سالن ورزشی را نیز از دیگر فعالیت های ورزشی این معاونت برشمرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات