۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۲۵۵۶۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

تقدیر از مدیران ۱۴ مدرسه صدرا

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های صورت گرفته این معاونت گفت: برای دومین سال پیاپی از مدیران و معاونان مدارس صدرای استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات خوزستان

حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: معاونت فرهنگی تبلغیات اسلامی از آغاز سال جدید و متناسب با مناسبت های مختلف مراسم های گوناگونی را برگزار کرده است.

 

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت هفته زن فعالیت های ویژه ای از سوی هیأت های خواهران در سطح شهرها و روستاهای استان خوزستان صورت گرفت.

 

حجت الاسلام رستمی نیا برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان، جشن های باشکوه، برنامه های معرفتی، اعزام مبلغ و محافل قرآنی در اعیاد رجبیه را از فعالیت های صورت گرفته معاونت در مناسبت های سپری شده سال جدید برشمرد و افزود: برنامه هایی در سطح مساجد، هیأت ها و مؤسسه های قرآنی به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان خواهیم داشت.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تجلیل از مدیران ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان فردا در سالن اجتماعات امام سجاد(ع) حوزه پروررشی آموزش و پرورش خوزستان برگزار می شود، تصریح کرد: در این مراسم همچنین از مدیران و معاونان مدارس معارف اسلامی صدرا استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی با بیان این که این مراسم به مناسبت هفته معلم و در راستای تجلیل از زحمات و فعالیت های این مدیران برگزار می شود، اظهارداشت: مدیران و معاونان مدارس صدرا نقش چشمگیری در ترویج معارف اسلامی در دوره متوسطه مدارس ایفا کرده اند.

 

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که 14 مدرسه صدرا در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان های آبادان، ماهشهر، اهواز، شوشتر، مسجد سلیمان، شوش، اندیمشک، دزفول و بهبهان مدارس اسلامی صدرا فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام رستمی نیا با بیان این که این مراسم برای دومین بار و با همکاری معاونت فرهنگی تبلیغات استان برگزار می شود، گفت: افزون بر مدیران و معاونان مدارس صدرا از رؤسای ادارات آموزش و پرورش و سازمان تبلغات شهرستان های یاد شده تقدیر به عمل خواهد آمد./9456/302/ب3

ارسال نظرات