۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۵۸۲
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سمنان:

دشمنان با شبکه‌های مجازی دنبال تحریف اسلام هستند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی دنبال تحریف اسلام ناب محمدی(ص) هستند.
1

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام‌ محمدتقی خیری‌گنجی ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تسلیت به مناسبت شهادت استاد مطهری بیان کرد: اندیشه و تفکر شهید مطهری تفکری ساختاری است که باید الگوی مردم به‌خصوص فرهنگیان قرار گیرد.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: آثار شهید مطهری برای 200 سال آینده کاربرد داشته و وی در مباحث علمی آثاری کم‌نظیر دارد.

 

خیری‌گنجی خاطرنشان کرد: دشمنان چشم دیدن اسلام و پیشرفت آن را ندارند و از همه راه‌ها دنبال تحریف اسلام هستند؛ آن‌ها با تشویق مردم به استفاده از شبکه‌های مجازی قصد دارند مطالعه و پیشرفت را از جوان ایرانی بگیرند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان ادامه داد: امیدواریم همه بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا به‌خصوص شهید مطهری باشیم؛ همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه‌ای را که بر عهده داریم، به‌درستی انجام دهیم.922/101/ب3

ارسال نظرات