۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۶۵۸
رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ:

موفقیت در تولید مستلزم عمل به اقتصاد مقاومتی است

رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: موفقیت در تولید در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است و عمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی است.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام حسین علی قمری نیا رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگران، گفت: با توجه به نام گذاری امسال از سوی رهبر انقلاب یکی از مصداق های ورود به بحث اقتصاد مقاومتی همین است که واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند صورت نپذیرد.

 

وی ادامه داد: با جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند تولید داخلی و زحمت کشان این عرصه حمایت خواهند شد، خود اتکایی کشور و توجه به منابع و تولیدات داخلی مهم ترین نکته تاکید مقام معظم رهبری در زمینه واردات کالا است.

 

حجت الاسلام قمری نیا افزود: یکی از اقدامات ضروری در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی جلوگیری از واردات کالاهای خارجی است که مشابه داخلی دارند که بعضا بی کیفیت هستند و به قیمت از بین رفتن تولید و به تبع آن اشتغال داخلی تمام می شود.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین راه های رسیدن به سطح ایده آل اشتغال و تولید فرهنگ سازی است، ما در کشور منابع و تولیدات خوبی داریم اما در بحث فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی باید کار کنیم و باید این فرهنگ را برای مردم جا بیندازیم.

 

رییس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: در بحث فرهنگ سازی باید اهمیت استفاده از کالاهای داخلی برای مردم روشن و به فرهنگ زندگی ایرانی و اسلامی توجه شود و موفقیت در تولید نیز به همین فرهنگ سازی و آگاهی جامعه بستگی دارد.

 

وی با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی استفاده از کالاهای داخلی گفت: نقش رسانه ها در این زمینه بسیار مهم است و کلیدی است و تبلیغات در زمینه فرهنگ مصرف می تواند یکی از مصادیق عمل به اقتصاد مقاومتی باشد.

 

حجت الاسلام قمری نیا در پایان گفت: موفقیت در تولید در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی است و عمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی است، اگر در تبلیغات و فرهنگ سازی موفق نباشیم در تولید داخلی و حمایت از آن و همین طور در بحث اشتغال نیز موفق نخواهیم بود./302/979/ب1

ارسال نظرات