۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۲۵۸۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

سیدالشهدا الگوی واقعی شهدای مدافع حرم است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت چند تن از مدافعان مازندرانی حرم اهل بیت(ع) در سوریه گفت: شهدا مدافع حرم اهل بیت(ع) عزت و افتخار نظام و رهبری و الگوی تبعیت از ولایت هستند .
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی استان با تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم آل الله از جمعی لشکر همیشه قهرمان و سرافراز سپاه کربلای استان اظهار داشت: شهدا مدافع حرم اهل بیت (ع) مایه آبرو، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب هستند.

 

وی سیدالشهداء(ع) را الگوی واقعی شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با تاسی از سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه تصریح کرد: حادثه تأسف بار خان طومان سوریه نشان از بد عهدی و پیمان شکنی دشمنان اسلام به جبهه مقاومت است و در طول تاریخ اسلام از این بدعهدی ها و پیمان شکنی ها بسیار اتفاق افتاده است به همین دلیل مسؤولان کشور از این اتفاقات باید درس عبرت بگیرند زیرا این اتفاق سند خونبار جنایت دنیای غرب و استکبار است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم مازندران و غیور مردان لشکر همیشه پیروز 25 کربلای استان امروز هم همانند دوران دفاع مقدس قهرمانانه و مومنانه در دفاع از حرم آل الله آفتخار آفرینی می کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه مازندران در ادامه شهدای مدافع حرم را الگوی عملی و علمی تبعیت از ولایت دانست و بیان داشت: این جان فشانی ها و ایثار گری ها از سوی جوانان این مرز و بوم نشان از محبت اهل بیت(ع) در دل و جان این شهدا دارد و علت کینه و دشمنی دشمنان اسلام و نظام اسلامی بخاطر این محبت عاشقانه و خالصانه است.

 

این مسؤول فرهنگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی جان خود را در کف دست قرار داده اند و در فرسنگ ها دورتر از این مرز و بوم به جنگ با ایادی کفار و مشکران پرداخته اند تا امنیت و آرامش را برای این کشور به ارمغان آورند پس شایسته است برای حفظ این دستاوردها و جان فشانی ها تلاش کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، مدافعان حرم اهل بیت (ع) را پرچمداران واقعی قرآن و اهل بیت(ع) در دنیای اسلام معرفی کرد، گفت: عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان(ع) و اهل بیت(ع) نشان از استمرار فرهنگ عاشورا در دل جوانان این مرز و بوم دارد و این فرهنگ با همه توان در مقابل تمام دنیای غرب ایستاده و آنها را به چالش کشیده است و امروز سد محکمی در برابر همه خواسته های دنیا استکبار و غرب است.

 

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت میلاد امام حسین(ع) گفت: پيامبر خدا (ص) با حمايت همه جانبه خود از امام حسين (ع) همواره به معرفي شخصيت با عظمت اين امام همام در جامعه مي‌پرداخت و ايشان را نماد فضيلت، شهامت و مردانگي به شمار مي‌آورد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: امام حسين(ع) در اوج ايمان و تقوا و اطاعت‌پذيري‌، به يقين بالاترين مراتب عزت را هم در حيات دنيوي و هم در جهان آخرت و در پيشگاه قرب الهي دارد.

 

حجت الاسلام شکریان به بيان فضايل اخلاقي امام حسين(ع) پرداخت و گفت: از شاخص ترين فضايل اخلاقي امام حسين(ع) که هم در زندگي فردي و هم در زندگي اجتماعي و هم در رخداد عظيم حماسه حسيني، حضور پررنگ و برجسته دارد، عزتمندي و ذلت گريزي است.

 

وی ادامه داد: از خود گذشتگي امام حسين(ع) است که اسلام را زنده نگه داشته است و به انسان‌ها ايثار، فداکاري، مبارزه با ظالم را آموزش داد./950/202/ب3

ارسال نظرات