۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۲۵۸۷۹
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری:

رمز موفقیت کشور درست مصرف کردن و استفاده از تولید داخلی است

امام جمعه کرمان گفت: رمز تعالی و نیل به استقلال و سعادت در درست مصرف کردن است از این رو اگر می خواهیم پاسدار خوبی برای اسلام و جامعه اسلامی باشیم باید به این مسأله اساسی توجه کامل داشته باشیم.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان، دقایقی پیش در اجتماع پرشور مردمی برای دیدار با رئیس جمهور در مصلی بزرگ امام علی (ع) ضمن گرامیداشت روز پاسدار و خیر مقدم به ریاست جمهوری و هیات همراه، اظهار داشت: پاسداری از دین خدا تنها با حرف و سخنرانی نیست بلکه اگر کسی بخواهد از دین خدا و مکتب حق و ارزش های عالی قرآن شریف حمایت کند، باید در عمل نیز پاسداری و فداکاری و جانفشانی خود را نشان دهد، همانگونه که در دوران دفاع مقدس نیز همه شما مردان و جوانان عزیزتان، بزرگ ترین خطر را از کشور دفع کردید تا امروز ما در کمال آرامش و استقلال به سربریم.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه آنچه انسان ها را به راحتی و آسایش و آرامش می رساند؛ مسأله قناعت است، افزود: قناعت به معنای مصرف نکردن نیست بلکه  این حرف ها بارها از زبان بزرگان به ویژه از زبان ریاست جمهوری و از همه بالاتر از زبان مقام معظم رهبری، شنیده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان داشت: رمز تعالی و نیل به استقلال و سعادت بر درست مصرف کردن است از این رو  اگر می خواهیم پاسدار خوبی برای اسلام و جامعه اسلامی باشیم باید به این مسأله اساسی توجه کامل داشته باشیم.

 

وی ضمن اشاره به زحمات چهره های برجسته استان، گفت: همه ما شاگردان آیت الله صالحی کرمانی هستیم که زحمات فراوانی برای استان کشیدند همچنین از فرمانده سپاه قدس سردار  سلیمانی کمال تشکر را داریم که تمام عمرش را در فداکاری و ایثار به سر برده است و موجب سرافرازی استان و کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطرنشان کرد: من تشکر ویژه دارم از دکتر روحانی به خاطر حل مشکل آب کرمان و توصیه ام این است این مسأله را فراموش نکرده و به آخر برسانید؛ از استاندار کرمان نیز تشکر می کنم که با مدیریت جهادی و بدون در نظر گرفتن خط و جناح کار را پیش برد و کرمان را به این مرحله رساند.


امام جمعه کرمان بیان داشت: ما هر دولتی که بر اساس عقل و منطق و فکر و قوانین درست عمل کند را کاملاً حمایت کرده و بعد از این حمایت خواهیم کرد.

 

در ادامه علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان هم با یادآوری مجاهدت های لشکر ۴۱ ثارالله و افتخارات درخشانی که سردار سلیمانی در تاریخ سلحشوری این ملت ثبت کرده است؛ به روان شهدای این استان از جمله شهید باهنر درود فرستاد و از رییس جمهور و هیات همراه تشکر و قدردانی کرد که برای بررسی امور استان میهمان استان کرمان شدند./202/9703/ب1

ارسال نظرات