۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۵۹۳۵
آیت الله حیدری:

امام حسین بزرگترین پاسدار اسلام هستند

آیت الله حیدری با اشاره به این که امام حسین(ع) الگو و سرمشق انقلابیون و آزادگان جهان هستند، گفت: ایشان به تعبیر امام خمینی(ره) بزرگترین پاسدار دین اسلام هستند.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: آن حضرت کشتی نجات، صراط مستقیم و الگوی همه انقلابیون جهان هستند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام حسین(ع) الگو و سرمشق آزادگان جهان هستند، اظهارداشت: ایشان برای نجات دین اسلام از همه داشته های خود از جمله فرزندان و به اسارت رفتن دختران و خواهران خود چشم پوشی کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امام حسین(ع) با صبر و بردباری و تحمل آذار و اذیت ها در راه خداوند به عنوان قهرمان انسانیت در طول تاریخ لقب گرفتند، ابرازداشت: وجود و بقای اسلام مرهون رشادت های سید الشهداء است و ایشان به تعبیر امام خمینی(ره) بزرگترین پاسدار دین اسلام هستند.

 

آیت الله حیدری تصریح کرد: امام خمینی(ره) به همین مناسبت سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند و این عزیزان با تأسی و الگوپذیری از امام حسین(ع) موفق به خلق حماسه های بزرگ شدند و با این تأسی و پیروی به راه نورانی خود ادامه خواهند داد.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امام حسین(ع) تجلی گاه اسماء و صفات الهی هستند، اظهارداشت: عذاب خداوند دردناک است و رحمت ایشان وسیع است و امام حسین که تجلی گاه اسماء و صفات الهی هستند خواسته های خداوند را انجام می دهند.

 

وی در پایان با گرامی داشتن روز پاسدار و ضرورت ارج نهادن به پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از جایگاه رفیع آنها گفت: شناخت، حماسه آفرینی ها، شهادت ها و فداکاری های پاسداران و معرفی آنها به نسل های جدید گامی در آماده ساختن نسل های آینده برای حضور در این مسیر مقدس است.9456/202/ب3

ارسال نظرات