۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۵۹۹۷

تشکل اساتید خادم علمی فرهنگی با هدف ترویج مهدویت برگزار شد

رییس بنیاد پژوهش مسجد مقدس جمکران گفت: تشکل اساتید خادم علمی ـ فرهنگی مهدویت با هدف ترویج فرهنگ خدمت و فرهنگسازی مهدویت از سوی فرهنگیان و اساتید دانشگاه ها در این مسجد مقدس برگزار شد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مجید امامی گفت: نخستین جلسه اساتید پژوهشگاه‏ها مسجد مقدس جمکران با سخنرانی و حضور حجج اسلام، بهروزی لک، زارعی متین، محدث، شیروژن(مسؤول تشکل های اساتید در نمایندگی رهبری) و شیرخوانی برگزار شد.


وی اظهار داشت: حجت الاسلام ابراهیمی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران و رییس بنیاد پژوهش این مسجد مقدس نیز در این جلسه حضور داشتند.


رییس بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: در این جلسه هسته اولیه تشکل اساتید خادم فرهنگی ـ علمی مهدویت کشور تشکیل شد و اساسنامه اولیه این تشکل مورد بررسی قرار گرفت.


امامی با ابراز امیدواری از این که تا نیمه شعبان اساتید بیشتری در این تشکل شرکت کنند، گفت: امیدوار هستیم که اساتید بیشتری از دانشگاه های کشور در این تشکل شرکت کنند و برای این هدف رایزنی های لازم انجام شد.


رییس بنیاد پژوهش در پایان تأکید کرد: تشکل اساتید خادم فرهنگی ـ علمی با هدف مشارکت اساتید دانشگاه در ترویج فرهنگ خدمت و فرهنگسازی در عرصه مهدویت توسط فرهنگیان، راه اندازی شده و به فعالیت می پردازد.


گفتنی است رییس بنیاد پژوهش و نشر و معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این جلسه درباره اهمیت، پشتیبانی و توجه خاص مسجد مقدس جمکران به عنوان کانون مهدیت به این بحث داشتند./840/د102/ی

ارسال نظرات