۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۲۶۰۴۱

برگزاری اردوی زیارتی طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه قاین در قم

اردوی زیارتی، سیاحتی طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) قاین با هدف رشد ایمان و ارتقای آگاهی های طلاب و با رویکرد اصالت بخشی به اهداف حوزوی برگزار شد.
اردو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اردوی زیارتی، سیاحتی طلاب مدرسه ثامن الائمه(ع) قاین بر اساس سیاست‌های تعریف شده در طرح و برنامه ریزی این اردو در زمینه رشد ایمان و ارتقای آگاهی های طلاب و با رویکرد اصالت بخشی به اهداف حوزوی طلاب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش طلاب مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) به همراه کادر مدیریت، آموزش و اساتید مجرب معاونت تهذیب شهرهای قم و همدان را به عنوان مقصد زیارتی و سیاحتی خود انتخاب کرده است.

 

گفتنی است که این اردو با هدف زیارت از بارگاه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران آغاز شده است.

 

لازم به ذکر است که در طرح و برنامه ریزی این اردو که بر اساس گفتمان رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی شده است؛ سه عنصر علم، ایمان و آگاهی را برای طلبه ضروری دانسته و در تمام امور تهذیبی این اردو برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه ای برای تحقق اهداف اجرایی شد.

 

گزارش مسؤولان و طلاب شرکت کننده در این اردوی بصیرت بخش حاکی از آن است که در این اردوی زیارتی و سیاحتی طلاب از برنامه‌هایی مانند شرکت دسته جمعی در حرم، گلزار مطهر شهدا، شرکت در باغ موزه‌های دفاع مقدس نیز بهره برده‌اند.

 

توجه به تهذیب نفس از سوی استادان برای طلاب شرکت کننده مقدمه‌ای برای تمرین خودسازی از سوی طلاب شرکت کننده توصیف شده است این در حالی است که در این اردو طلاب شرکت کننده دیدارهایی با آیت الله مدنی و برخی از استادان درس خارج حوزه علمیه قم نیز داشته اند.

 

بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور مقصد نهایی این اردو اعلام شده که در ذیل آن از راویان شهدای دفاع مقدس برای بیان الگوهای جبهه های حق علیه باطل در تهذیب و خودسازی استفاده شده است./202/827/ب1

ارسال نظرات