۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۲۶۰۶۴
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

مسؤولان به جوانان اعتماد کنند تا در مقابل آمریکا ذلیل نشویم

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا و واداده‌های آنها در کشور سعی دارند ملت و مسؤولان را در دو راهی قرار دهند، گفت: مسؤولان باید به سرانگشتان توانمند جوانان اعتماد کنند تا در مقابل آمریکا ذلیل نشویم.
پولادی مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام موسی پولادی مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در مراسم اعیاد شعبانیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، گفت: ادب حر ریاحی در مقابل امام حسین(ع) بود که سبب شد تا ایشان بهشتی شود.

 

حجت‌الاسلام پولادی در ادامه با تاکید بر اینکه عنصر ادب در صحرای کربلا و حادثه عاشورا متجلی شد، افزود: نیاز امروز برخی از مسؤولان نظام جمهوری اسلامی در آموختن ادب در مقابل امام مسلمین ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه ادب در وجود مادر قاسم در اوج تجلی بوده در حالی که در بشر امروز به این صورت دیده نشده است، افزود: علاقه بین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در تاریخ ثبت شده است. گاهی آن حضرت نزدیک امام نمی‌ایستاد تا قد بلندش سبب نشود عوام خیال کنند قد او از امام حسین(ع) بلندتر بوده و به ایشان جسارت شود.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه 37 سال از عمر با برکت انقلاب و مراحل مختلف از آن پشت سر گذاشته‌ایم با کمال تاسف باید گفت مشکل ما نه از طرف مردم بلکه مشکل در نبود ادب و شناخت امام مسلمین در بین برخی مسؤولان است.

 

حجت‌الاسلام پولادی با تاکید بر اینکه مشکل ما این است که شناخت و معرفت در خصوص امام خامنه‌ای نداریم، تصریح کرد: سکوت در برابر برخی از بی‌ادبی‌های مسؤولان در برابر مقام معظم رهبری مشکل معرفتی ماست.

 

وی با بیان اینکه صدای اعتراضی در کشور در دفاع از مقام معظم رهبری در سالی که تهاجم فرهنگی عنوان کرد نداشتیم، یادآور شد: مسؤولی برای دفاع از فرهنگ نداریم.

 

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه اگر ولایت فقیه نباشد قانون اساسی مشروعیت پیدا نمی‌کند، ادامه داد: به وجود ولی فقیه است که قوانین مشروعیت پیدا می‌کند.

 

حجت‌الاسلام پولادی با تاکید بر اینکه ادب نسبت به امام مسلمین و ولی فقیه باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، تاکید کرد: اگر این کار صورت گیرد نخاله‌ها نمی‌توانند نفس بکشند.

 

وی با اشاره به اینکه طلحه و زبیر در زمان امام علی(ع) ادعای شراکت در حکومت داشتند، بیان داشت: در حال حاضر برخی ادعای شراکت در رهبری، حکومت و ولایت فقیه دارند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: هر کسی بگوید ولایت فقیه از جانب خدا نیست بیچاره است.

 

حجت‌الاسلام پولادی با بیان اینکه فتنه 88 استمرار دارد و فتنه بزرگ تر در راه است، گفت: اگر مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود این قضیه را یادآوری می‌کند برای این است که ما نیز خانواده‌های خود و مردم را نسبت به این جریانات آگاه کنیم.

 

وی تاکید کرد: برخی از مسؤولان ما باید از گاندی ادب بیاموزند که پای برهنه بود اما کفش ساخت انگلیسی را نمی‌پوشید.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اسلام انقلابی در مقابل اسلام منفعل و اسلام منحرف است، افزود: برخی در کشور می‌گویند ما اسلام انقلابی نمی‌خواهیم در حالی که اسلام ناب است که در برابر استکبار قد علم می‌کند.

 

حجت‌الاسلام پولادی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ترمیمی، موازی و دفاعی است که در صورت حمله اقتصادی دشمن بتواند از خود دفاع کند، یادآور شد: ما باید در اقتصاد طوری کار کنیم که الگویی برای کشورها شویم.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و واداده‌های آنها در کشور سعی دارند ملت و مسؤولان را در دو راهی قرار دهند، تصریح کرد: مسؤولان باید به سرانگشتان توانمند جوانان اعتماد کنند تا در مقابل آمریکا ذلیل نشویم.

 

در پایان سید محمدصادق حسینی یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) در وصف امام حسین(ع) مداحی کرده و از سرهنگ کشاورز معاون هماهنگ کننده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر نیز تجلیل شد./202/833/ب1

ارسال نظرات