۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۴۲۶۰۸۳
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

عزت و امنیت حجاج خط قرمز ایران است

حضرت آیت الله نوری همدانی حفظ عزت و امنیت زائران و حجاج را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد که با توجه به حوادث اتفاق افتاده در حج سال گذشته باید بیش از پیش مراقب بود.
آیت الله نوری همدانی درس خارج آیت الله نوری همدانی درس خارج آیت الله نوری همدانی درس خارج آیت الله نوری همدانی درس خارج آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت ‌الله نوری همدانی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به کارشکنی های سعودی ها در مسیر اعزام حجاج ایرانی، تصریح کرد: یکی از اموری که باید به آن دقت کنیم، حفظ عزت حجاج است.

 

وی تصریح کرد: با سوابق و عملکرد بدی که از آل سعود سراغ داریم باید مطمئن باشیم عزت افرادی که می خواهند به حج بروند حفظ می شود.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که حفظ عزت حجاج خط قرمز و شرط مهم ما است، گفت: یکی دیگری از نکاتی که مد نظر و مورد تاکید است، حفظ امنیت حجاج است، متاسفانه در حج سال گذشته شاهد حوادث بسیار تلخی بودیم.

 

این مرجع تقلید در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را از مهم ترین و بزرگ ترین فرائض دینی دانست و تاکید کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ترک شود، اشرار بر جامعه مسلط خواهند شد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان علیه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان با سرمایه گذاری فراوان به دنبال ترویج شبهات هستند؛ از این رو باید افرادی را برای پاسخگویی به شبهات تربیت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان اهل بیت(ع) با شبهه افکنی ملت ها و جوامع را گمراه کنند.

ارسال نظرات