۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۲۶۰۸۵
رییس سازمان بسیج رسانه کشور:

جانبازان الگوی مدافعان حرم هستید

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: مدافعان حرم امروز با الگو گیری از شما فراتر از مرزهای فیزیکی و برای دفاع از حریم ثارالله و حرم اهل بیت(ع) به سوریه و عراق رفته‌اند.
مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه و جمعی از مسؤولان سازمان ظهر امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به دیدار جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) رفتند تا بخش کوچکی از وظایف خود را در قبال این بزرگ مردان تاریخ عمل کرده باشد هر چند به خوبی می‌دانیم که این شهیدان زنده همچون مقتدای خود حضرت عباس (ع) اسوه صبر و مقاومت هستند و  ایثار و از خود گذشتگی را شرمنده خود کرده اند.

 

مسعود بصیری در این دیدار با بیان حدیثی از پیامبر (ص) که می‌فرمایند "متعجبم از کسانی که از بیماری‌شان بی‌تابی می‌کنند زیرا اگر می‌دانستند که این بیماری چقدر برایشان عجر دارد آرزو می‌کردند که تمام عمر بیمار بودند"، ادامه داد: امروز به دیدار شما آمدیم تا بگوییم در کنار شما هستیم. دوست داشتیم به مناسبت روز جانباز عرض ارادتی به جانبازان اسلام کرده باشیم.

 

وی ادامه داد: شما جانبازان معامله بزرگی کردید که در این معامله شما پیروز شدید. وقتی یک نفر در معامله بزرگی منفعت خوبی می‌برید می‌داند که سختی‌ها و مشکلات زیادی را متحمل خواهد شد.

 

رییس سازمان بسیج رسانه در پایان اظهار کرد: مدافعان حرم امروز با الگو گیری از جانبازان دفاع را فراتر از مرزهای فیزیکی و برای دفاع از حریم ثارالله و حرم اهل بیت (ع) کشاندند و به سوریه و عراق رفته‌اند./978/د102/ی

منبع:دفاع پرس

ارسال نظرات