۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۲۶۰۸۸
از سوی اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات؛

شرایط اعزام مبلغ هفته مهدویت اعلام شد

اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شرایط اعزام مبلغ نیمه شعبان و هفته مهدویت را اعلام کرد.
شرایط اعزام مبلغ نیمه شعبان و هفته مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ اداره کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای شرایط اعزام مبلغ نیمه شعبان و هفته مهدویت را اعلام کرد.  

 

در این اطلاعیه آمده است:

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت فرهنگی و تبلیغی خود به منظور گسترش و ترویج و تبلیغ مکتب اهل بیت علیهم السلام در جهت تعمیق باورهای دینی جامعه به ویژه نسل جوان با شرایط ذیل اقدام به اعزام مبلغ می‌کنند.

 

شرايط اعزام ایام نیمه شعبان (هفته مهدویت):

رتبه های تبلیغی ۲ ،۳ و ۴ دارای تخصصی مرتبط با امر تبلیغ در اولویت اعزام قرار دارند و اولویت اعزام با مبلغان بومی هر استان است.

 

ثبت نام در روز شنبه  ۲۵ خرداد امسال از ساعت ۸ صبح در سامانه سمتا انجام می‌شود و مبلغان باید آمادگی و تعهد به اعزام ایام نیمه شعبان(مهدویت) را از روز ۲۹ اردیبهشت ماه تا دوم خرداد به مدت پنج روز داشته باشند.

 

براساس این گزارش، مبلغان باید نسبت به برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و جهت دهی به مراسمات و محافل اهتمام به موضوعاتی همچون تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی؛ تبیین شعار سال(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)؛ سبک زندگی اسلامی؛ تبیین نشانه های ظهور؛ حکومت مهدوی؛ وظایف انسان منتظر و  روح امید و نشاط داشته باشند.

 

گفتنی است، پس از پایان مأموریت، ارائه گزارش تبلیغی و تأیید آن از سوی نهاد دعوت کننده در سامانه سمتا الزامی است./998/303/ب2

 

ارسال نظرات