۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۱۴۹
همزمان با روز جانباز صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از جانبازان دفاع مقدس

آیت الله علم الهدی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان دفاع مقدس رفته بود، گفت: در آخرت اجری که شما می برید به همسرانتان نیز می رسد و برکات این خدمات در زندگی ایشان مشهود خواهد بود.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صبح امروز و همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، ضمن حضور در منزل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس و دیدار با آنان، از ایثار آن ها و خانواده هایشان تجلیل کرد.

 

آیت الله علم الهدی که به نیابت از رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان 70 درصد نخاعی، آقایان سبحانی و زواری و نیز جانباز روشندل، آقای شوری رفته بود، اظهار کرد: برای جانباز در هر روز یک شهادت در دفترش ثبت می شود و در تمام این شهادت ها همسر جانباز شریک است، این عبادت برای همسران جانبازان، اجری در زمره شهدا داشته و برکاتش در زندگی آنها اثر دارد.

 

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه خطاب به این جانبازان سرافراز دفاع مقدس گفت: در آخرت اجری که شما می برید به همسرانتان نیز می رسد و برکات این خدمات در زندگی ایشان مشهود خواهد بود.

 

وی در پایان افزود: خدمت به جانباز بالاترین نشان ایثارگری است. ما پاسدار آثار فداکاری و رنج شماییم و امیدواریم خدا در این مسیر به ما توفیق دهد./101/820/ب1

ارسال نظرات