۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۲۶۱۶۲
به همت اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه؛

دوره های سواد رسانه ای ویژه ائمه جماعات مشهد برگزار می شود

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه با اشاره به این‌‌که یکی از وظایف اولیه و اصلی روحانیت و طلاب رساندن  معارف ناب دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت به جامعه است، گفت: امامان جماعت با مسلح شدن به سواد رسانه ای می توانند از این ابزار و این عرصه بسیار مهم در راستای تقویت باورهای دینی مخاطبان خود استفاده کنند.
امامان جماعت

احمد عارفخانی مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان اینکه امروز سواد رسانه ای و رسانه شناسی یکی از ابزار های مهم تبلیغی در همه عرصه ها است، افزود: امروزه همه اقشار فرهیخته جامه نیازمند فراگیری آموزش های لازم در این باره هستند.


مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه با اشاره به اینکه یکی از وظایف اولیه و اصلی روحانیت و طلاب رساندن معارف ناب دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت به جامعه است، خاطر نشان کرد: امامان جماعت با مسلح شدن به سواد رسانه ای می توانند از این ابزار و این عرصه بسیار مهم در راستای تقویت باورهای دینی مخاطبان خود استفاده کنند.


وی با بیان اینکه امروز رسانه های مختلف از جمله شبکه های اجتماعی و مجازی در لایه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد نفوذ کرده اند، اظهار داشت: روحانیان وطلاب باید با فراگیری و آشنایی بیشتر با رسانه ها بتوانند از این ابزار مهم در راستای تبلیغ امور دینی در مساجد استفاده کنند.


مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترک و توافق های انجام شده بین این دفتر و مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی مقرر شده است که امامان جماعت طی فرایند با حضور در دفتر نمایندگی خراسان آموزش های لازم را فرا گیرند.


گفتنی است نخستین دوره آموزش سواد رسانه ای و رسانه شناسی فردا پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور جمعی از امامان جماعت مشهد در دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار خواهد شد./302/859/ب1

ارسال نظرات