۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۲۶۱۶۳

رزمایش بیت المقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش بزرگ گردان‌‌ های بیت المقدس آذربایجان غربی با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان خواهر و برادر استان برگزار می شود.
رزمایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: 47 گردان بیت المقدس به همراه گردان کوثر خواهران روز 23 و 24 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


وی بیان کرد: اهداف متعددی از بر گزاری این رزمایش پیگیری میشود  که شامل ارزیابی آمادگی هایی که کسب شده در طی سال، نمایش اقتدار و ارتقای امادگی گر دانها، ارتقای توانمندی های رزمی و دفاعی انها متناسب با ماموریتهای محول شده،مردمی کردن دفاع و نمایش پایان ناپذیر بودن بنیه رزمی نیروهای دفاعی از جمله اهداف است.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ایجاد وحدت و شناخت کامل و متقابل بین فرماندهان  گردانها و يگانهای رزم نیز از سایر اهداف  بگزاری این رزمایش است.


سردار خرم اضافه کرد: امروز سپاه و بسیج هر دو در کنار همدیگر قرار دارند واتصال گردانهای رزم به بسیج برای روز مبادا ضروری است.


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: بسیج مجموعه پایان ناپذیر ملی است و اتصال گردان های رزم به بسیج هم دفاع را پایان ناپذیر  می کند و هم از نظر ارتباط نیروی انسانی را مطمئن تر می کند./936/203/ب2

ارسال نظرات