۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۲۶۲۲۸
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

شور هیأت‌های مذهبی در کشور ما با شعور همراه شده است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: به لطف خداوند در کشور ما به خصوص در چند دهه اخیر شور عزاداران با شعور، آگاهی و افزایش معرفت دینی همراه شده است که این ترکیب بسیار پسندیده است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در دیدار با مسؤولان و اعضای هیئت خادم الرضا(ع) داشتن خلوص نیت در انجام برنامه های هیئت ها را امری لازم دانست و اظهار داشت: هیئات مذهبی عمیق ترین و پرسابقه ترین بخش جامعه مدنی هستند که به همت خود مردم تشکیل شده اند.


وی با بیان اینکه در جمع های هیئتی همیشه صفا و خلوص نیت وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم وقت و مال خود را در راه اهل بیت(ع) و در همین هیئت ها با عشق و علاقه صرف می کنند.


رییس دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه سیمای هیئت ها شور، عاطفه و احساس است اما به لطف خداوند در کشور ما خصوصا در چند دهه اخیر این شور با شعور، آگاهی و افزایش معرفت دینی همراه شده است که این ترکیب بسیار پسندیده است.


وی نقش هیئت ها در سمت و سو بخشیدن به زندگی افراد را بسیار مؤثر دانست و افزود: نشستن افراد در این محفل های ولایی در واقع موجب بالا بردن پذیرش آن ها می شود چرا که افرد با شور و عشق در این محافل حضور می یابند و اگر در این میان نصیحتی هم بشنوند به دل آن ها می نشیند.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی خطاب به اعضای هیئت خادم الرضا گفت: اثر کار شما و مجالسی که برگزار می کنید بسیار زیاد است و چه بسیار انسان هایی که درهمین مجالس و هیئت ها  به مسیر درست هدایت شدند و فقط خداوند است که از آن ها اطلاع دارد.


وی ادامه داد: شما کار ارزشمندی را انجام می دهید که اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است و باید به خاطر فعالیت هایی که در این مسیر انجام می دهید خداوند را شاکر باشید./874/د102/ی

 

منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی
 

ارسال نظرات