۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۲۶۲۳۲
امام جمعه شهرستان آران و بيدگل:

پاسداران در حساس ترين لحظات لبيک گوي فرمان ولايت هستند

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل گفت: پاسدار درحساس ترين حوادث همواره لبيک گوي ولايت است، از اين رو در مسير عشق تنها عمل است که ايمان را گواهي مي دهد.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي

به گزارش خبرنگارخبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد محمد موسوي بعد از ظهر امروز در مراسم روز پاسدار و جانباز با تبريك اعياد شعبانيه و روز جانباز و پاسدار با اشاره به اينكه پاسداران در حساس ترين لحظات لبيک گوي فرمان ولايت هستند، گفت: پاسدار درحساس ترين حوادث همواره لبيک گوي ولايت و فرمان «حي علي خير العمل» است، از اين رو در مسير عشق تنها عمل است که ايمان را گواهي مي دهد.

 

وي افزود: روز پاسدار يادآور پرچم فتح است که با پيراهن خونين امام حسين(ع) در کربلا برافراشته شد و امروز به دست پرتوان شما پاسداران حريم اسلام و ولايت رسيده است.

 

حجت الاسلام موسوي خطاب به پاسداران گفت: شما پاسداران مظهر آزادگي هستيد که امروز رسالت رسانيدن پرچم قيام امام حسين(ع) را به انقلاب حضرت مهدي(عج) بر دوش گذاشته ايد.

 

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل گفت: چه زيبا است طلوع سپيد نام شما پاسداران در زمان ميلاد حسين ابن علي(ع) چرا که نام شما اصيل ترين درخت انقلاب است و ريشه در فلسفه قيام امام حسين(ع) دارد.

 

وي روز پاسدار را روز بصيرت، پايداري و مقاومت در بلنداي پرچم انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين روز فرصتي است که وفاداران انقلاب نسبت خود را با سالار شهيدان و خط سرخ شهادت و دفاع از کيان اسلام و مرام پاسداري ارزيابي کنند.

 

حجت الاسلام موسوي همچنين به ميلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره کرد و افزود: روز جانباز تجلي گر راستين ايثارگري ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگي هاي جانبازان عزيز و صبوري است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سيد و مولاي خود درس ايثار و فداکاري را فرا گرفته اند و در لبيک به دعوت پير و مراد خودشان جان هاي خود را سپر تير دشمنان اسلام نمودند.

 

وي ياد آور شد: اينجانب ضمن تبريک ايام خجسته ماه پر برکت شعبان، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گرانقدر تبريک و تهنيت عرض نموده و موفقيت همه شما را در پيمودن راه شهيدان والامقام با بهره گيري از رهنمود هاي رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند خواستارم./202/1307/ب1

ارسال نظرات