۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۲۶۲۸۲
آیت الله طبرسی:

شهدای مدافع حرم حافظ اسلام ناب در جهان هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران شهدای مدافع حرم را موجب عزت و سربلندي خود، خانواده و جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز ما مديون فداكاري، ايثارگري و از جان گذشتگي شهيدان هستيم.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد بلباسی، شهدای مدافع حرم را موجب عزت و سربلندي خود، خانواده و جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز ما مديون فداكاري، ايثارگري و از جان گذشتگي شهيدان هستيم.

 

وی با اشاره به صبر و بردباري خانواده هاي شهداي مدافع افزود: خانواده هاي شهدای مدافع حرم به شهادت فرزندان خود در راه اهل بيت(ع) افتخار مي كنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شهداي مدافع حرم براي احيا و پايداري دين مبين اسلام  و پاسداري از حريم آل الله جانشان را فدا كردند، تصریح کرد: رزمندگان برومند مدافع حرم از همه ماديات و تعلقات دنيوي دست كشيدند و به سوي معبود خويش شتافتند.

 

آیت الله طبرسی خاطر نشان كرد: امروز همه آحاد جامعه بايد از اهداف و آرمان شهدا پيروي كنند و آنچه كشور ما را در مقابل حيله ها و دسيسه هاي دشمنان مصون نگه مي دارد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و ولايت مداري است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که شهدای مدافع حرم راه خود را انتخاب کردند و در این انتخاب نه تحمیلی بود و نه تحقیقی، گفت: بلکه این شور، عشق به ائمه اطهار(ع)، انجام وظیفه ولایی و دینی بود که آنها را به سوی جبهه‌های سوریه و مبارزه با عناصر کفر کشاند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه این شهدا نمی توانستند آرام باشند و ببینند حرم ائمه اطهار(ع) مورد حمله و اهانت کفار قرار گیرد، اظهار داشت: به حق روز ولادت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند چرا که این عزیزان در عمل ثابت کردند و در مقابل کفر و کینه تکفیری‌ها و دشمنان سینه سپر کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر چه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند، گفت: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی  کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز به برکت خون پاک شهدای مدافع حرم، پرچم اسلام ناب در جهان با اقتدار به اهتزاز در آمده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران محور ایستادگی و مقاومت در جهان است و علیرغم تلاش جبهه فکر جهت شکستن این محور در منطقه، اما با ایستادگی ملت های آزادی خواه منطقه این توطئه ها به شکست انجامیده است.

 

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، تصریح کرد: امروز آحاد ملت ایران با همه توان خود در برابر جبهه کفر ایستاده اند و اجازه کوچکترین تحرم به آنها را نخواهند داد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران در جهان هستند، گفت: امنیتی که امروز ما در سراسر کشورمان شاهد آن هستیم به دلیل خون های پاک شهدایی که برای مقابله با جبهه کفر در کشورهای اطراف حضور دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که کشورهای مدعی دفاع از حقوق انسانی، هزاران انسان بی گناه را در کشورهای اسلامی منطقه می کشند، خاطرنشان کرد: گروه های تکفیری حاضر در کشورهای اسلامی دست پرورده سرویس های جاسوسی غرب هستند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تکفیری های جنایت کار منطقه تنها در مسیر اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی گام بر می دارند، تصریح کرد: متأسفانه کشورهای اسلامی متحجر منطقه نیز به شدت از این گروه های جنایت کار حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند، اما باید بدانند که همین تروریست های جنایت کار به زودی بلای جان آنها خواهد شد./950/202/ب2

ارسال نظرات