۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۴۲۶۳۱۱
جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران: 

امروز باید راهواره شهدا بگیریم

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران با بیان این که امروز باید راهواره شهدا را گرامی داشته باشیم، گفت: به جای یادواره شهدا باید راهواره شهدا را داشته باشیم و بیان کنیم که راه شهدا در امروز کجاست.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عظیم ابراهیم زاده، جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران چهارشنبه همزمان با روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) با اشاره به رشادت های رزمندگان غیور در جنگ تحمیلی، گفت: این رزمندگان به جهان اعلام کرند که ما به نمایندگی از همه برای مکتب، قرآن، انقلاب، عزت و رهبر خود سر می دهیم اما شرف نمی دهیم.

 

وی خدا را ابرقدرت بیان کرد و گفت: پشت میز مذاکره 5+1 باشد و یا 50+1 باشد ما سر می دهیم اما شرف نمی دهیم.

 

ابراهیم زاده با بیان این که تکیه ما به ایمان است، گفت: با همه عظمت موشکی و نظامی به آن ها تکیه نداشته و به ایمان خود متکی هستیم.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران خاطرنشان کرد: در همه میدان ها چه نظامی، چه اقصادی و چه علمی باید حرکت ما بر مدار توسل به اهل بیت(ع) باشد چنانچه که مدافعین حرم و شهدای هسته ای از جمله شهید احمدی روشن در هنگام مشکلات به اهل بیت(ع) توسل داشتند.

 

وی با بیان این که امروز باید راهواره شهدا را گرامی داشته باشیم، ابراز کرد: به جای یادواره شهدا باید راهواره شهدا را داشته باشیم و بیان کنیم که راه شهدا در امروز کجاست.

 

ابراهیم زاده با اشاره به به وجود آمدن تفکر اسلام اعتباری بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) گفت: با تفکر اسلام اعتباری دستورات اسلام را تغییر می دادند و حکم را آن چه خود تشخیص می دادند بیان می کردند که امیرالمومنین(ع) با مبارزه با این تفکر اسلام را حقیقی عنوان کرد که در آن هیچ دخل و تصرفی نیست.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران انقلاب اسلامی را حقیقی بیان و اظهار کرد: امروزه تفکر اسلام اعتباری و حقیقی که بعد از رحلت پیامبر(ص) به وجود آمد را در خصوص انقلاب اسلامی شاهد هستیم و برخی انقلاب اسلامی را اعتباری می دانند در حالی که انقلاب اسلامی حقیقی است و نمی توان هیچ تصرفی در آن داشت.

 

وی افزود: کسانی که انقلاب را اعتباری می دانند تفکر مدیریت توحیدی امام خمینی(ره) را قبول ندارند و به دنبال تمدن و استاندارهای غرب در زمینه های مختلف از جمله در فرهنگ، سلامت و علوم هستند.

 

انقلاب حقیقی در مکتب امام خمینی و شهدا است

ابراهیم زاده انقلاب حقیقی را در مکتب امام خمینی و شهدا دانست و گفت: تجلی این انقلاب حقیقی در 8 سال دفاع مقدس بود از جمله این که رکورد انتقال مجروح به بیمارستان در جنگ جهانی دوم 12 ساعت بود و حال آن که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام این زمان را به یک ساعت رساندند.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران حضور رزمندگان اسلام از جمله کادر پزشکی را از تفکر انقلاب حقیقی بیان و ابراز کرد: کادر پزشکی در مطقه جنگی در بیمارستان صحرایی زیرخاکی با تجهیزات کامل حضور داشتند و ساعت های بسیاری به مداوا و عمل جراحی رزمندگان می پرداختند.

 

وی خاطرنشان کرد: تفکر انقلاب اسلامی این رشادت ها و نوآوری های رزمندگان در میدان نبرد بود که همه عالم را مبهوت کرد.

 

ابرهیم زاده به الگوگیری از رزمندگان و شهدا تأکید و بیان کرد: امروز ما در وسط اقتصاد مقاومتی و رویایی تمدن اسلامی با غرب هستیم، باید میدان را بشناسیم و در آن عرصه وارد شده تا مشکلات مردم حل شود.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء تهران به پیروی به رهبر معظم انقلاب تأکید و اظهار کرد: مراقب باشید که رزق و برق دنیا شما را به خود مشغول نکند چون تکلیف دارید و خود را برای ظهور ولی عصر(عج) آماده کنید و در این راه گوش به فرمان رهبر انقلاب هید که ایشان نیز  گوش به فرمان امام زمان دارد و مسلم امام زمان است.

 

وی با تأکید بر توسل به شهدا برای حل مشکلات، گفت: شهدا زنده هستند و برای برای باز شدن گره های زندگی خود در خانه آن ها را بزنید./1310/202/ب1

ارسال نظرات