۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۲۶۵۶۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ غرب در میان نسل جوان جامعه اسلامی هستند

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ مورد نظر خود در میان نسل جوان هستند، نباید اجازه داد دشمنان نسل جوان را به شیوه مورد نظر خویش تربیت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نسل جوان کشور، ابراز داشت: دشمنان با نقشه های مختلف به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: نقشه ها و هجمه های دشمنان متوجه نسل جوان کشور بوده و مستکبران به دنبال فاصله انداختن میان نسل جوان و دین هستند.


حجت الاسلام حجتی در ادامه افزود: باید مراقب هجمه ها و نفوذ دشمنان بود، نباید اجازه داد میان نسل جوان و ارزش های اصیل اسلامی و دینی افتراق به وجود آید بلکه این نسل را باید با آرمان های انقلاب و اسلام عجین ساخت.


وی بیان داشت: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ مورد نظر خود در میان نسل جوان هستند و با برنامه های متعدد قصد منحرف ساختن آینده سازان کشور را دارند، نباید اجازه داد دشمنان نسل جوان را به شیوه مورد نظر خویش تربیت کنند.


خطیب جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: آینده کشور در دستان نسل جوان قرار دارد، باید توجه و سرمایه گذاری های بسیاری را به نسل جوان معطوف داشت.


امام جمعه موقت کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود به نقشه های دشمنان برای کاهش جمعیت کشور اشاره کرد و گفت: جمعیت کشور با گذشت زمان به سمت سالخوردگی پیش می رود، نباید اجازه داد دشمنان فرهنگ تک فرزندی را در کشور ترویج دهند بلکه افزایش میزان زاد و ولد موجب می شود که نسل آینده کشور با نشاط و جوان باشند.


حجت الاسلام حجتی در پایان با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع)، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار علیهم السلام بهترین الگو برای مسلمانان بوده و حضرت علی اکبر( ع) بهترین نمونه برای نسل جوان کشور هستند./857/202/ب2

ارسال نظرات