۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۲۶۷۱۲
امام جمعه سراب:

دشمنان با ترویج فساد به دنبال تخریب اخلاق و فرهنگ در جامعه هستند

امام جمعه سراب با بیان این که حربه ای بدتر از فساد برای یک حکومت اسلامی نیست، گفت: دشمنان با ترویج فساد به دنبال تخریب اخلاق و فرهنگ در جامعه هستند و مسؤولان باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در هدایت و وحدت جامعه، اظهار داشت: کشور باید یک صدا داشته باشد و آن هم صدای رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی با اشاره به اینکه همه باید در خط رهبری حرکت کرده و از ولایت فقیه پیروی کنند، گفت: ولایت فقیه رمز استواری، استحکام و اقتدار کشور است و دشمن از این ناحیه هراسان است و از آن بیم دارد، ولایت فقیه عامل وحدت و توسعه کشور است.

 

امام جمعه سراب با اشاره به نقش قابل توجه نهادهای فرهنگی و مساجد در جذب نوجوانان و جوانان، خاطرنشان کرد: دشمنان تمام ابزار خود را برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان به کار گرفته اند و در این میان وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه ملی در تربیت این قشر از جامعه سنگین تر شده است.

 

وی با بیان اینکه حربه ای بدتر از فساد برای یک حکومت اسلامی نیست، گفت: دشمنان با ترویج فساد و فحشا قصد ترویج بداخلاقی را در کشور دارند و مردم باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند و از افتادن جوانان در دام فساد اخلاقی جلوگیری کنند؛ نیازمند مدیریت خانواده ها هستیم.

 

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر رواج فرهنگ ازدواج آسان از نخبگان جامعه خواست تا خانواده ها را متوجه این آسیب جدی کنند و اجازه ندهند فساد در جامعه ترویج یابد، تصریح کرد: دشمن به دنبال ترویج فساد اخلاقی و کاهش جمعیت جوان کشور و ترویج فساد از رهگذر کاهش ازدواج و افزایش بدحجابی در کشور است.

 

وی از آغاز فعالیت تذکر لسانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در بحث حجاب در جامعه خبر داد و افزود: کار نیروی انتظامی و ستاد احیا در مقابله با بدحجابی و بی حجابی کاری قانونی است و مردم باید با آنان همکاری کنند و اجازه ندهند که قانون کشور مورد تخلف قرار گیرد.

 

امام جمعه سراب با اشاره به این که سیاست گذاری های کلان در حوزه جمعیتی باید به نقطه ای برسد که نگرانی ها و دغدغه ها از بابت کاهش جمعیت در کشور از بین برود، ابراز داشت: جمیعت جوان کشور سبب قوت علمی و عملکرد اقتصادی کشور خواهد شد.

 

وی با اشاره به آمارهای نگران کننده در کاهش جمعیت، افزود: کاهش جمعیت دانش آموزی و دانشجویی به عنوان یک آسیب جدی برای کشور مطرح است و کنترل جمعیت در ایران که از گذشته مطرح بوده به معنای واقعی یک توطئه و ترفند استکباری محسوب می شود.

 

امام جمعه سراب به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت ایران تا 150 میلیون نفر اشاره کرد و گفت: در سایه جمعیت زیاد انسان هایی عالم، توانمند، مؤمن و مقتدر که می توانند موجب توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باشند پرورش می یابند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات