۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۲۶۷۱۴

ثبت نام ۶۲ نفر در آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم بوشهر

کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از ثبت نام 62 نفر در آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم در استان خبر داد.
کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آزمون کتبی یازدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور 24 اردیبهشت 95 در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

زهره ایزدبخش در حاشیه برگزاری آزمون مذکور، گفت: این آزمون کتبی افزون بر رشته حفظ کل قرآن کریم در رشته های حفظ پنج، 10 و 20 جزء نیز برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سازمان تبلیغات اسلامی مسؤولیت اجرای آن را بر عهده دارد.

 

کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: ثبت نام این طرح همه ساله از ابتدای اسفند تا نیمه فروردین انجام و آزمون کتبی آن در اردیبهشت برگزار می شود.

 

ایزدبخش در ادامه سخنان خود ادامه داد: کسانی که موفق شوند نمره قبولی را در آزمون به دست آورند جواز ورود به آزمون شفاهی در شهریور ماه را کسب می کنند.

 

وی اضافه کرد: در آزمون کتبی امروز 62 نفر ثبت نام کرده بودند که تعداد 20 نفر مرد و 42 نفر از بانوان حافظ قرآنی از سراسر استان به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی در بوشهر به رقابت پرداختند.

 

کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود گفت: نتیجه این آزمون تیر ماه آتی اعلام و آزمون شفاهی آن نیز شهریور ماه برگزار خواهد شد./101/833/ب1

ارسال نظرات