۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۲۶۸۰۰
استاد حوزه علمیه بابل:

جوانان مدافع حرم از رویش هایی انقلاب اسلامی هستند

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به حضور تعداد بالای جوانان در سنگر دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه، گفت: وجود تعداد زیاد جوانان مدافع حرم نشان دهنده رویش نسل جدید در جریان انقلاب اسلامی است.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه بابل در جمع جانبازان بخش بندپی غربی بابل، جانبازی را یک سند افتخار دانست و گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند.

 

وی بر لزوم قدردانی از نعمت جانبازی تأکید کرد و افزود: جانبازان پیروان و رهروان حقیقی حضرت عباس هستند و تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی موجب تعالی روحانی انسان می شود.

 

امام جمعه بندپی غربی با اشاره به نیاز نسل جدید برای بازخوانی حماسه ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نسل جدید جامعه ما تشنه شنیدن حقایق و خاطرات حماسه آفرینی های دفاع مقدس است و جانبازان با ثبت آن حماسه ها می توانند آن را تداوم ببخشند.

 

وی ادامه داد: امروز که دشمنان تمام عزم خود را با استفاده از فناوری های روز و پیشرفته ارتباطی برای انحراف جامعه اسلامی و ناتوی فرهنگی به کار بستند، بازخوانی های رشادت های ایثارگران یکی از راه های مقابله با این تهدیدات است.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان تبیین فرهنگ صبر و استقامت برای آرمان های اصیل انقلاب، تصریح کرد: امروز پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو شده است و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

 

وی با اشاره به شهادت شهید رجایی فر در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه، گفت: مدافعان حرم از رزمندگان دوران دفاع مقدس رشادت و ایثارگری برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) را فرا گرفتند و رویش این نسل ها نشان دهنده تداوم جریان انقلاب است.

 

استاد حوزه علمیه با تمجید از صبر، استقامت و روحیه بالای خانواده های شهدای مدافع حرم مازندران، افزود: با وجود بستر و خانواده های متدین و عاشق اهل بیت است که شهدایی مانند شهید رجایی فر و طاهر در راه اهل بیت(ع) همه هستی خود را در طبق اخلاص می گذارند.

 

وی جمهوری اسلامی را حکومتی که باید زمینه های ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند، نام برد و افزود: نظام اسلامی مقدمه ای برای ظهور امام عصر(عج) و تربیت سربازانی برای حکومت جهانی آن حضرت است و تمام مسؤولان دغدغه خود را برای تربیت مهدوی فرزندان و نسل جدید جامعه به کار بندند./1313/202/ب2

 

ارسال نظرات