۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۸۰۸
امام جمعه دزفول:

بخش عظیمی از مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت بالقوه در خوزستان وجود دارد

امام جمعه دزفول با اشاره به این که بخش عظیمی از مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت بالقوه در خوزستان وجود دارد، گفت: استاندار جدید استان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل برساند و گزینه انتخاب قوی مدیر باتدبیر ضروری است.
امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که خوزستان از جنبه های جغرافیایی و اقتصادی مهم ترین استان های کشور محسوب می شود، افزود: بخش عظیمی از نفت کشور، زمین های کشاورزی حاصل خیز و یک سوم آب های سطحی کشور با وجود 5 رودخانه بزرگ در این استان قرار دارند.

 

امام جمعه دزفول وجود بنادر متعدد و مرز زمینی و دریایی با کشورهای همسایه را از ویژگی های دیگر استان خوزستان برشمرد و اظهار داشت: استاندارهای سابق خوزستان در حد وزیر هستند؛ بنابراین در رابطه با انتخاب استاندار جدید مؤلفه های گفته شده مورد نظر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی انتخاب استاندار توانا در ابعاد و عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، کشاورزی، معادن و هم مرزی با کشورهای همسایه از جنبه امنیتی و سیاسی را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: انتخاب مدیر فهیم و قوی برای اداره استان خوزستان به بهترین شکل ممکن ضروری است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که اداره خوب استان و استفاده منطقی از ظرفیت ها و استعدادهای آن بهره مندی کشور را به ارمغان خواهد آورد، تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال انتخاب چنین گزینه ای اهمیت آن را مضاعف می کند.

 

این مقام مسؤول با اشاره این که بخش عظیمی از مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت بالقوه در خوزستان وجود دارد، افزود: استاندار جدید استان باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل برساند و گزینه انتخاب  قوی، مدیر باتدبیر ضروری است.

 

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هر روزی که خوزستان بدون استاندار باشد افزون بر خسارت استانی، خسارت کشوری را به همراه خواهد داشت و دولت باید به سرعت گزینه مناسبی در شأن مردم ولایت مدار خوزستان انتخاب کند.

 

امام جمعه دزفول دور و مصون بودن استاندار جدید از حاشیه ها را خواستار و تصریح کرد: استاندار جدید باید به فکر کار و خدمت و استفاده از مواهب خدادادی استان برای تأمین منافع استانی و ملی باشد./9456/303/ب2

ارسال نظرات