۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۲۶۸۸۹
امام جمعه موقت کاشان:

بدون هدايت سياسي و ديني روحانيت انقلاب حفظ نمي شود

امام جمعه موقت کاشان گفت: بدون حضور قوي و هميشگي روحانيت در صحنه هاي هدايتگري سياسي و ديني، حفظ انقلاب امکان پذير نخواهد بود.
حجت الاسلام علي احتشام

حجت الاسلام علي احتشام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب نسبت به جريان نفوذ در کشور، گفت: رهبري در بيانات اخير خود بر انقلابي ماندن نهادهاي تأثيرگذار نظام تأکيد داشت.

وي افزود: رهبر در ديدار با خبرگان رهبري بر انقلابي ماندن اين نهاد و در ديدار با طلاب تأکيد بر انقلابي ماندن حوزه ها و در ديدار آخر خود نيز تأکيد بر حفظ انقلاب به عنوان اصلي ترين وظيفه روحانيت داشت.

امام جمعه موقت کاشان تأکيد کرد: بدون حضور قوي و هميشگي روحانيت در صحنه هاي هدايتگري سياسي و ديني، حفظ انقلاب امکان پذير نخواهد بود.

وي با بيان اين که اگر ديانت عين سياست است، روحانيان به عنوان پاسداران انقلاب اسلامي و سنگربانان هميشگي دين هستند، گفت: پافشاري بر دغدغه هاي جدي رهبري و توجه ويژه بر حفظ دستاوردهاي سياسي و ديني انقلاب از وظايف جدي امروز روحانيان و طلاب است.

به گفته وي، دشمنان خارجي با تمام قوا براي اضمحلال و نابودي اسلام در منطقه و در داخل براي زدودن آثار انقلاب از مديريت نظام، برنامه ريزي و لحظه شماري مي کنند.

حجت الاسلام احتشام گفت: روحانيت نقش ويژه اي در جهان تشيع به عنوان هسته اوليه انقلاب دارد که بايد اين نقش در همه ادوار به خوبي ادا شود./1307/

ارسال نظرات