۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۲۶۹۱۸

چند خبر کوتاه از رادیو معارف

تبيين زمينه‌هاي بهره‌مندي از بركت حضرت مهدي(عج) در عصر غيبت در برنامه « به رنگ خدا »، بررسی آثار و بركات قناعت و ساده زيستي در برنامه «صبح روشن»، بررسي علل گرايش به عرفان هاي كاذب در برنامه «راه و بيراه» و تبيين سبك زندگي منتظران حضرت مهدي «صبح اميد» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، تبيين زمينه هاي بهره‌مندي از بركت حضرت مهدي (عج) در عصر غيبت در برنامه « به رنگ خدا »، بررسی آثار و بركات قناعت و ساده زيستي در برنامه «صبح روشن»، بررسي علل گرايش به عرفان هاي كاذب در برنامه راه و بيراه و تبيين سبك زندگي منتظران حضرت مهدي   «صبح اميد» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

زمينه‌هاي بهرهمندي از بركات وجودي حضرت بقيه الله الاعظم

راديو معارف در برنامه «به رنگ خدا» به تبيين زمينه هاي بهره مندي از فيض و بركت حضرت مهدي (عج) در عصر غيبت مي پردازد.

 

حجت الاسلام  ملايي در برنامه « به رنگ خدا » بر محور آيه « بقيه الله خير لكم ان كنتم مومنين » ضمن ترسيم رسالت شيعه در عصر انتظار، زمينه هاي بهره مندي از فيض وجود گرامي حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا فداه را شرح مي دهد.

 

برنامه «به رنگ خدا» كاري از گروه قرآن و اهل بيت تا 30 ارديبهشت به تهيه كنندگي سيداحمد محمودي و گويندگي حميد سوري ساعت 15 : 19 به طور زنده و مستقيم از صداي فضيلت پخش مي‌شود.

 

صبح روشن قناعت و ساده زيستي

برنامه «صبح روشن» راديو معارف از آثار و بركات قناعت و ساده زيستي ميگويد.

 

حجت الاسلام محمد سعيدي كارشناس حوزه سلامت معنوي در برنامه «صبح روشن» با نگاه به تعاليم قرآن كريم و روايات معصومين عليهم السلام به تبيين اهميت و جايگاه قناعت و ساده زيستي مي پردازد و معارف جويان را با مصاديق و ثمرات آن آشنا مي كند.

 

برنامه « صبح روشن» با تلاش گروه فرهنگ وجامعه راديو معارف به تهيه كنندگي محمد حسن جلالي و اجراي رضا هدايت فر هر هفته شنبه تا دوشنبه ساعت 9 زنده و مستقيم از صداي فضيلت پخش مي شود.

 

بررسي علل گرايش به عرفان هاي كاذب در راه و بيراه راديو معارف

راديو معارف در برنامه « راه و بيراه » علل گرايش به عرفان هاي كاذب و نوپديد را بررسي مي كند.

 

حجج اسلام مظاهري سيف و مغيثي در برنامه «راه و بيراه»  با تأكيد بر اينكه معنويت و معنويت گرايي، نياز فطري انسان‌هاست ،عدم شناخت كافي پيرامون معنويت الهي و جذابيت‌هاي عرفان ناب اسلامي را فرصتي براي جولان جنود شيطان دانسته ؛ مخاطبان را با ماهيت و خطرات عرفان واره‌ها آشنا مي كنند.

 

برنامه « راه و بيراه » به همت گروه فقه و انديشه راديو معارف به تهيه كنندگي محمد حسن جلالي 25 ارديبهشت تا 6 خرداد هر روز ساعت 17:5 از صداي فضيت پخش مي شود.

         

صبح اميد در راديو معارف

در آستانه ايام ميلاد با بركت حضرت بقيه الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه و همزمان با آغاز دهه مهدويت ويژه برنامه «صبح اميد» از راديو معارف پخش مي شود.

 

اين برنامه با حضور حجت الاسلام اصغر كريم زاده كارشناس حوزه موعود‌شناسي متناسب با عناوين ايام دهه مهدويت به تبيين سبك زندگي منتظران حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه همچنين اطلاع‌رساني و پوشش همايش بين‌المللي دكترين مهدويت خواهد پرداخت.

 

« صبح اميد » به همت گروه فقه و انديشه راديو معارف به تهيه كنندگي اكبر طالبي نيا و گويندگي رضا حبيبي 25 ارديبهشت تا اول خرداد 95 هر روز ساعت 8:40  ازصداي فضيلت پخش مي شود./998/ن604/ی

ارسال نظرات