۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۲۶۹۳۳
فرمانده قرارگاه منطقه کربلا خبر داد؛

تدوین کتاب جامع شهدای اطلاعات

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای زنده نگه داشتن یاد شهدای اطلاعات، گفت: افزون بر تألیف 11 کتاب در این زمینه، کتاب جامع شهدای اطلاعات در حال تدوین است.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد خادم الشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه کربلا، در نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی قرارگاه منطقه ای کربلا استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد، که پیش از ظهر امروز در اهواز برگزار شد، با اشاره به پیرو ابلاغ مبنی بر برگزاری یاداوره شهدای اطلاعات، ابراز داشت: به لطف الهی ستاد مربوطه با تشکیل 6 کمیته برای جمع آوری اسناد و اطلاعات شهدای اطلاعات راه اندازی شد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: بر همین اساس در استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را آغاز و ستاد های مربوطه تشکیل و به جمع آوری اطلاعات، عکس، خاطره و دست نوشته شهدای اطلاعات پرداختیم.

 

خادم الشهدا در ادامه با بیان این که 387 شهید اطلاعات از این سه استان تقدیم انقلاب اسلامی شده است، افزود: نتیجه فعالیت همکاران برای زنده نگه داشتن یاد این شهیدان تألیف و تدوین 11 جلد کتاب است که کاری بزرگ و باارزش محسوب می شود.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین کتاب جامع شهدای اطلاعات که در حال صورت گرفتن است، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه در راستای این یادواره، کلیپ، تیزر تبلیغاتی و تهیه اشعار در مدح این شهیدان از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به خدمات بزرگ و باارزش شهدای اطلاعات در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: چشم تیزبین شهدای اطلاعات تحرکات و فعالیت های دشمن را درکوه ها، دشت ها، آبراه ها رصد و به فرماندهان قرارگاه ها و یگان های خودی گزارش و چگونگی هجوم و ساعت آن را مشخص می کردند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا در ادامه با بیان رصد اطلاعاتی دشمن در کوه ها، دشت ها و آبراه ها از سوی نیروهای اطلاعاتی که زحمات و شرایط چنین کاری را با شوق دل می پذیرفتند، افزود: چنین فعالیت هایی در سینه رزمندگان جامعه اطلاعاتی نهفته است و از سرلشکر باقری برای تلاش در تجمع خانواده های شهدا و رزمندگان اطلاعات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

خادم الشهدا ادامه داد: امیدواریم بتوانیم  با برگزاری چنین یادواره هایی گوشه ای از زحمات شهدای اطلاعات را برای همگان بیان کنیم و تجدید میثاقی با شهدا، امام راحل(ره) و شهدای سه استان خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد که اتحاد و انسجام را در جامعه ایجاد کردند، داشته باشیم.

 

این مقام مسؤول در پایان گفت: تا آخرین قطرات خون از انقلاب و نظام اسلامی حمایت خواهیم کرد و از مسؤولان استانی و سازمان های مربوطه که در برگزاری یادواره همکاری داشتند تشکر و قدردانی می کنم./9456/202/ب2

ارسال نظرات