۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۴۲۶۹۸۶
امام جمعه مرند:

بهائیت فرقه‌ای خودساخته از سوی غرب است

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: فرقه ضاله بهائیت نیز مانند وهابیت به دنبال تفرقه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ بین مذاهب در کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که افکار و اندیشه های فرقه ضاله بهائیت همچون وهابیت و گروه‌های تکفیری با هدف تفرقه افکنی میان مسلمانان طرح‌ریزی شده است، اظهار داشت: شکی نیست که بهائیت فرقه‌ای خودساخته از سوی غرب است.


وی با بیان این‌که تحرکات اخیر دشمنان با استفاده ابزاری از گروهک‌های تروریستی در راستای خدشه‌دار کردن چهره حقیقی اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که حدود 14 قرن از دشمنی مخالفان اسلام می گذرد، اما همچنان اسلام پاسخگوی نیازهای بشری است، از این رو دشمنان برای خاموشی نور اسلام دست به هر جنایتی می زنند.


امام جمعه مرند با اشاره به این‌که استکبار تلاش دارد با علم کردن اسلام آمریکایی با نام وهابیت، اسلام ناب محمدی(ص) را مخدوش کند، خاطرنشان کرد: امام راحل بارها نسبت به ترویج اسلام آمریکایی از سوی اجانب در منطقه هشدار داده بودند، گذشت زمان نشان می‌دهد که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نسبت به مواضع و نقشه‌های شوم دشمنان آگاهی کامل داشتند.


حجت الاسلام نعمت زاده با تأکید به نقش عربستان سعودی در ترویج فرقه ضاله وهابیت در منطقه افزود: هدف فرقه هایی همچون وهابیت و بهائیت با سازماندهی آمریکا و انگلیس و همچنین حمایت ملی رژیم صهیونیستی از بین بردن اسلام واقعی و ایجاد تفرقه میان مسلمانان در چند سال اخیر بوده است.


وی با اشاره به هدف دشمنان در راه‌اندازی و حمایت از گروه های تروریستی ادامه داد: هدف گروهک تروریستی داعش با حمایت تمام عیار غرب به ویژه آمریکا در چند سال گذشته، براندازی حکومت سوریه بود، چراکه سوریه در خط مقدم مقاومت اسلامی و مقابله با فرقه‌های ضاله و البته نفوذ قدرت های غربی و صهیونیستی در کشورهای اسلامی داشته است.


امام جمعه مرند با اشاره به این‌که هدف دیگر غرب از حمایت گروهک تروریستی داعش، راه‌اندازی جنگ میان فرق به ویژه شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز جوامع اسلامی به شدت نیازمند آن هستند، وحدت، بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های جدید دشمنان اسلام است.


حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که بهائیت نیز مانند وهابیت به دنبال تفرقه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ بین مذاهب در کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: این فرقه که با حمایت حداکثری اسرائیل مواجه است؛ برای تحریف اسلام و تفرقه میان مسلمانان راه‌اندازی شده است./302/935/ب1

ارسال نظرات