۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۶۹۹۵
استاد حوزه علمیه:

دولت به سمت وابستگی کشور حرکت نکند

استاد حوزه عملیه همدان گفت: دولت باید به سمت وابستگی کشور حرکت نکند و سیاری از پول هایی که قرار شد به کشور برگردد به صورت کالای مصرفی به ایران وارد شد و این یک نوع عقب نشینی است.
اقتدار ملی

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها اقتصادی است که می تواند ما را از وضعیت موجود نجات دهد.

 

وی افزود: امروز در اروپا و بسیاری از کشورهای جهان مشکلات اقتصادی موج می زند و برای رهایی از مشکلات اقتصادی موجود تنها راه تجات توسل به اقتصاد مقاومتی است.

 

استاد حوزه علمیه همدان اظهار داشت: به دلیل این که بورس طلا و نفت با هم رابطه مستقیم دارد تنها راه نجات اقتصاد مستقل است تا خودمان را بتوانیم حفظ کنیم.

 

وی ادامه داد: البته برخی نظرشان بر این بود که ارتباط با دنیا به اقتصاد مقاومتی ارجحیت دارد و باید در اولویت قرار گیرد و لی نظر رهبر معظم انقلاب کاملا با آن مخالف بود.

 

حجت الاسلام سلیمانیان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: متأسفانه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام جدی صورت نگرفته است و به نگاشتن دو کتاب سطحی و برگزاری چند همایش بسنده کرده اند.

 

وی افزود: طبق قائده نفی سبیل که آیت الله مکارم درباره این آیه سوره نساء مطالب فراوانی درباره آن مرقوم کرده اند هرگونه مسأله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی که سبب شود غیر مسلمان بر مسلمان مسلط شود باطل است و برون رفت از این شرایط واجب کفایی است.

 

استاد حوزه عملیه همدان در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید به سمت وابستگی کشور حرکت نکند و سیاری از پول هایی که قرار شد به کشور برگردد به صورت کالای مصرفی به ایران وارد شد و این یک نوع عقب نشینی است./302/979/ب1

ارسال نظرات