۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۲۷۰۰۸
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف:

همایش بانوان قرآنی یک گام به سوی تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب است

دبیر هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی گفت: همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی یک گام به سوی تحقق منویات قرآنی مقام معظم رهبری است.
فرزانه

به گزارش خبرگزاری رسا،  معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر هفتمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی تصریح کرد: خوشحالم از اینکه در هفتمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی در خدمت همسنگران دوران دفاع مقدس هستیم. این خانم‌ها برای جامعه ما و انقلاب اسلامی مجاهد پرور و حماسه آفرین بوده‌آند و از مفاخر کشور محسوب می‌شوند.

 

وی ادامه داد: هفت سال است که در قالب تجلیل از بانوان فعال قرآنی این همایش را در راستای شناسایی، سازماندهی و معرفی این بانوان برگزار می‌کنیم. فرزانه تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که یک گام به رهنمودهای قرآنی مقام معظم رهبری نزدیک شویم، ایشان همواره طلایه‌دار فعالیت‌های قرآنی بوده‌اند. این رهنمودها در حقیقت مایه فخر جامعه قرآنی و هم یک تکلیف است.

 

فرزانه با اشاره به این موضوع که در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 15 نشست، در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: همه ساله نشست‌‌ها و جلسات هم‌اندیشی و میزگردهای تخصصی متعددی در این راستا برگزار شده است، در این دوره هم سبک زندگی قرآنی و اقتصاد مقاومتی در قرآن و موضوعات دیگر برگزار خواهد شد. جا دارد در همین راستا از سازمان اوقاف و امور خیریه که زمینه ساز ظهور و بروز و بالندگی بانوان قرآنی شده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

 

دبیر هفتمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی یادآور شد: در این همایش در بخش تجلیل‌های داخلی 600 بانوی فعال قرآنی به ما معرفی شدند که در نهایت پس از سه دوره داوری از 12 نفر از بانوان تجلیل می‌شوند. همچنین در بخش خارجی نیز 150 بانوی فعال قرآنی شناسایی شدند که در این بخش نیز از 9 نفر تجلیل خواهد شد./1325/د102/ی

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات