۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۰۲۱

روایت آیت الله دریاباری از دیدار طلاب با رهبر انقلاب/ خستگی از تن مان بیرون شد/ رهبری، آیت الله خامنه ای را تغییر نداده است

استاد درس خارج حوزه با بیان این که دیدار با رهبر معظم انقلاب خستگی اساتید را از تن بیرون کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب همان آیت الله خامنه ای سال 49 هستند و هیچ فرقی نکردند یعنی در رأس حکومت بودن، ایشان را تغییر نداده است؛
آیت الله سید عنایت الله دریاباری آیت الله سید عنایت الله دریاباری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید عنایت الله دریاباری استاد درس خارج حوزه علمیه قم روز یکشنبه در درس خارج خود که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به دیدار روز گذشته طلاب با رهبر معظم انقلاب گفت: بنده هیچگاه درس را تعطیل نمی کنم اما برای حضور در دیدار طلاب و فضلا با رهبر معظم انقلاب این کار را کردم و با توجه به اهمیت مسأله در این دیدار شرکت کردم.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در حاشیه این دیدار یک جلسه خصوصی با مدیران حوزه های تهران داشتند که تقریبا 25 نفر بودند که در این جلسه خستگی ما در رفت که از محبت و بزرگی حضرت آقا است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: بنده تصور می کردم که رهبر معظم انقلاب ما را فراموش کردند اما بنده را با اسم کوچک صدا زدند، پس از این دیدار خصوصی در جلسه عمومی شرکت کردیم و فضلای تهران هر کدام صحبت هایی در محضر رهبری داشتند.

 

وی ادامه داد: این جلسه 2 ساعت به طول انجامید، طلاب باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این دیدار را با دقت مطالعه کنند، ایشان مطالب مهم و کاربردی بسیاری درباره حوزه های علمیه و طلاب فرمودند؛ پس از دیدار نماز را پشت سر رهبر معظم انقلاب اقامه کردیم و ناهار را مهمان ایشان بودیم.

 

آیت الله دریاباری با بیان این که دیدار با رهبر معظم انقلاب خستگی اساتید را از تن بیرون کرد، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همان آیت الله خامنه ای سال 49 هستند و هیچ فرقی نکردند یعنی در رأس حکومت بودن، ایشان را تغییر نداده است؛ رهبری همان شوخی ها و همان خودمانی ها را داشتند که نشانه بزرگی ایشان است.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم خداوند به برکت اهل بیت(ع) وجود رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را حفظ کند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حضرت امام(ره) در مسیر حق از کسی هراس نداشت، خاطرنشان کرد: بسیار بجا و درست بود که پس از حضرت امام، حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شدند وگرنه کار مشکل می شد.

 

وی اضافه کرد: امام راحل در مسائل روز به خوبی وارد بود، حوزه نمی توانست در مسأله ای وارد شود اما حضرت امام با سخنرانی های خود مسیر را روشن کردند، ایشان با همین روشنگری های خود اجازه تسلط به دشمنان ندادند./1323/پ202/ج

ارسال نظرات