۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۷۰۳۰
پژوهشگر حوزه علمیه:

فرمایش امام خمینی مبنی بر نابودی اسرائیل هنوز بر زمین مانده است

پژوهشگر حوزوی گفت: جمله امام(ره) که «اسرائیل باید از بین برود»، هنوز بر زمین مانده است. ایشان در تعابیر متعددی همچون غده سرطانی و افعی گزنده از اسرائیل یاد و بر نابودی آن تأکید می کنند.
فلسطین اسرائیل تحریم اسرائیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بزرگ صهیونیست ستیزی به مناسبت سالروز تأسیس این رژیم غاصب، با حضور رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدای مدافع حرم، عصر امروز در حسینیه معین الضعفاء(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد ابراهیم نیا، معاون شورای گفتمان انقلاب اسلامی خراسان رضوی در این همایش گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدای فاطمیون پیشگامان مبارزه با صهیونیست ها هستند.

 

وی تصریح کرد: روزی امام خمینی(ره) فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود و همینطور شد. در عملیات خیبر فرمود جزایر مجنون بایدحفظ شود و با این که دشمن نخستین بار از سلاح شیمیایی استفاده کرد و در حالت عادی رزمندگان باید فرار می کردند اما ماندند و با چنگ و دندان جزایر را حفظ کردند به گونه ای که برخی هنوز مفقودالجسد یا اثر هستند.

 

فرمایش امام مبنی بر نابودی اسرائیل هنوز بر زمین مانده/آماده باش تلقینی امام و رهبری

این نویسنده و پژوهشگر حوزوی ادامه داد: با این وجود این جمله امام(ره) که «اسرائیل باید از بین برود»، هنوز بر زمین مانده است. ایشان در تعابیر متعددی همچون غده سرطانی و افعی گزنده از اسرائیل یاد و بر نابودی آن تأکید می کنند.

 

وی با طرح این پرسش که آیا نباید به فکر عملی شدن این فرمایش امام باشیم؟، اظهار کرد: چند سالی است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به صهیونیست ها نیز نظامی تر شده از جمله آنجا که اسرائیل را به حمله به تلاویو و حیفا تهدید می کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیم نیا اضافه کرد: ایشان اخیرا هم فرمودند «ملت عاشق مبارزه با صهیونیست ها است» و یا «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»؛ این ها نوعی آماده باش تلقینی است.

 

دفاع مقدس ما تا آزادی قدس ادامه دارد

معاون شورای گفتمان انقلاب اسلامی استان با بیان این که از تلخی های برجام که کام ملت را برای همیشه تلخ کرد ابراز خوشحالی اسرائیل از آن بود، افزود: این که رمز عملیات آزادسازی بستان، طریق القدس و رمز عملیات آزادسازی خرمشهر، «الی بیت المقدس» بود نشان می دهد هدف امام و شهدا آزادی قدس بوده است بنابراین دفاع مقدس ما هنوز تمام نشده چرا که قدس هنوز آزاد نشده است.

 

چرا اسرائیل باید از بین برود؟/ یک رزمایش کوچک برای نابودی اسرائیل کافی است

وی در تبیین علل تأکید بر نابودی اسرائیل گفت: اسرائیل باید نابود شود نه صرفا به دلیل اشغال فلسطین بلکه جنایات اسرائیل در فلسطین تنها قطره ای از جنایات آن ها طی تاریخ است، اسرائیل باید از بین برود چون به استناد آیه 87 سوره بقره، قاتلان پیامبر اسلام(ص)، به استناد آیه 60 سوره اسراء، غاصب فدک و به استناد آیه 91 سوره بقره، قاتل بسیاری از انبیای الهی هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیم نیا خاطرنشان کرد: قرآن کریم در آیات یک تا هشتم سوره اسراء می فرماید اسرائیل در عملیات نظامی دو مرحله ای از بین خواهد رفت. آن روز عده ای تعجب خواهند کرد که آیا اسرائیل همین بود وبه همین سادگی از بین رفت؟.

 

وی یادآور شد: صهیونیست ها ترسوترین انسان ها هستند از این رو برای مقابله با آن ها بهتر است به جای واژه جنگ، از تعبیر رزمایش استفاده کنیم؛ تنها یک رزمایش کوچک می تواند این غده سرطانی را جراحی کند./202/930/ب1

ارسال نظرات