۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۴۲۷۰۴۶
ثمره هاشمی:

ساده اندیشی است که همراهی با شیطان بزرگ را سبب پیشرفت و امنیت می دانند

ثمره هاشمی با بیان این که استقرار حکومت حق، آغاز مرحله جدیدی از پرواز و تعالی انسان به سمت خداوند است، گفت: تمام همت شیطان این است که حکومتی جعلی به نام حکومت خدا درست کند؛ صهیونیزم بین الملل در پی استقرار حکومت جهانی و رهبری جهان است تا فرصتی برای استقرار حکومت صالحان نماند.
ثمره هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سیدمجتبی ثمره هاشمی، دستیار ارشد رییس جمهور در دولت های نهم و دهم، شامگاه گذشته در همایش بزرگ «صهیونیست ستیزی» در حسینیه معین الضعفاء(ع)، صهیونیزم را بزرگ ترین تهدید برای آرمان های الهی عنوان و در تبیین علل آن تصریح کرد: خدا انسان را برای حرکت به سمت رشد و تعالی آفرید و راهی را که به او معرفی کرد، همان راهی است که برای برگزیدگان خود قرار داده است.

 

وی افزود: خداوند همچنین از انسان به عنوان خلیفه خود در زمین یاد می کند که مقامی بالاتر از آن قابل تصور نیست؛ مقامی همراه با علم به همه اسماء الهی، امکان تقاضای قرب الهی و می فرماید اگر امید قرب خدا دارید، راهش ایمان، عمل صالح و شرک نورزیدن و حاکمیت علم، عدالت، رحمت و کرامت در زمین است.

 

ثمره هاشمی ادامه داد: با وجود چنین مقامی که خدا برای بشر قائل است، قطعا حرکت در مسیر تعالی بدون آفت و مانع نخواهد بود. بزرگ ترین مانع حرکت انسان به سمت خدا شیطان است که تنها به مخلصین راه ندارد.

 

اگر دشمن را نشناسیم فریب می خوریم

 دستیار ارشد دولت های نهم و دهم گفت: باید شیطان را بشناسیم تا بتوانیم با او مقابله و جلو برویم وگرنه نمی توانیم مطمئن باشیم راهمان درست است و فریب نمی خوریم چرا که شیطان برای گمراه کردن ما قسم یاد کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر بالاترین مقصد انسان، رسیدن به مقام خلیفة اللهی و برپایی حکومت حق در زمین است، طبعا دو رسالت مهم شیطان هم ترویج شرک به خدا و ممانعت از استقرار حکومت حق است که مصداق بارز چنین تلاشی را امروز از سوی امریکا و صهیونیست ها شاهد هستیم.

 

صهیونیزم بین الملل درصدد رهبری جهان است/ دربار انگلیس از متحدان تفکیک ناپذیر صهیونیزم جهانی است

ثمره هاشمی با بیان این که استقرار حکومت حق، آغاز مرحله جدیدی از پرواز و تعالی انسان به سمت خداوند است، افزود: تمام همت شیطان این است که حکومتی جعلی به نام حکومت خدا درست کند؛ صهیونیزم بین الملل در پی استقرار حکومت جهانی و رهبری جهان است تا فرصتی برای استقرار حکومت صالحان نماند.

 

معاون اسبق وزارت کشور، نظام امریکا را اصلی ترین جلوه اجرایی این برنامه صهیونیزم بین الملل معرفی و اظهار کرد: همه با اتحاد و برنامه ای مشترک، جلوه های یک واقعیت یعنی باطل هستند؛ از سایر مراکز مهم شیاطین، دربار سلطنتی انگلیس است که تحت عنوان میراثی تاریخی و سمبلیک، از متحدان تفکیک ناپذیر صهیونیزم جهانی است.

 

وی اضافه کرد: در نطفه بسیاری از مفاسد دنیا دربار انگلیس منعقد می شود اما آن قدر خوب نقش بازی می کنند که کسی به گمانش هم نرسد آن ها اصل کار هستند.

 

محورهای تلاش صهیونیزم بین الملل برای جلوگیری از استقرار حکومت حق

ثمره هاشمی در ادامه به محورهای تلاش صهیونیزم بین الملل برای جلوگیری از استقرار حکومت حق و تعالی بشریت اشاره و تصریح کرد: صهیونیست ها تلاش دارند پایه های اعتقادی و ایدئولوژیک در اندیشه صهیونیزم با تأکید بر ماوراء تعبیه کنند و اندیشه خود را مستند به تورات و ماوراء جلوه دهند.

وی با بیان این که نتیجه نهایی چنین اندیشه ای، درجه بندی انسان ها، تعریف حقوق بالاتر برای خود و اسقاط حقوق انسانی از سایرین است، نژادپرستی را بارزترین شاخصه صهیونیست ها خواند و گفت: آن ها همه چیز را برای خود می خواهند.

تسلط بر همه جهان

دستیار ارشد دولت های نهم ودهم، تسلط بر همه جهان را از دیگر برنامه های مورد تأکید صهیونیست ها برای مقابله با حکومت حق عنوان و خاطرنشان کرد: آن ها رهبری جهان را حق خود می دانند؛ امریکا تجسم عینی نظام صهیونیستی است و اگر سیاست های امریکا را خوب درک کنیم در واقع سیاست صهیونیست ها را درک کرده ایم.

وی ادامه داد: در راستای برنامه صهیونیست ها، در فصل اول استراتژی امنیت ملی امریکا که از طریق کاخ سفید منتشر شده،  آمده است: «ایالات متحده از قدرت و نفوذ بی سابقه و نابرابر در جهان برخوردار است.. اساس استراتژی امنیت ملی ما باید مبتنی بر جهانی سازی امریکایی پایه ریزی شود. ارزش ها، اندیشه، عقاید، اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما باید جهان را تسخیر کند و به گونه ای عمل کنیم که دنیا مانند ما فکر و عمل کند».

 

اینکه برخی، همراهی با شیطان بزرگ را سبب پیشرفت و امنیت می دانند، ساده اندیشی است

ثمره هاشمی با بیان این که صهیونیزم بین الملل فقط به رهبری نظامی جهان قانع نیست و درصدد حاکمیت در همه عرصه ها است، تأکید کرد: بر این اساس، ساده اندیشی است که برخی، همراهی با شیطان بزرگ را سبب پیشرفت، امنیت و تولید ثروت می دانند.

 

صهیونیست ها خط قرمزی جز منافعشان نمی شناسند

وی گفت: عبور از خط قرمزها محور دیگر عملکرد صهیونیست ها است؛ آن ها  هیچ خط قرمزی و هیچ حقوقی را برای ملت ها به رسمیت نمی شناسند؛ خون، عرض، آبرو، اموال، سرزمین، حکومت، دین، اماکن مقدس، بیماران، کودکان و غیره هیچ یک برایشان حرمت ندارد مگر در خدمت منافع آن ها باشند.

 

از بین بردن همه کانون های قدرت بالفعل یا بالقوه

معاون اسبق وزارت کشور با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی باطن و جوهر حکومت های غربی و امریکا است، افزود: محور دیگر کار صهیونیست ها، از بین بردن همه کانون های قدرت بالفعل یا بالقوه که حتی تهدید احتمالی برای آن ها باشد.

وی، تخریب سرمایه های ملی و منابع کشورها و راه انداختن جنگ های نژادی را از حربه های صهیونیست ها برای انحصار قدرت به خود دانست و گفت: از همین رو در سوریه با این که جنگ، جنگ مقاومت در برابر صهیونیست ها و نظام استکبار جهانی است، تلاش دارند آن را جنگی قومی مذهبی جلوه دهند.

 

تشکیل گروه های تروریستی و حمایت از تروریسم

ثمره هاشمی، تشکیل گروه های تروریستی و حمایت از تروریسم را از دیگر محورهای عملکرد صهیونیزم جهانی عنوان و اظهار کرد: هدف از آموزش گروه های مسلح به اصطلاح مذهبی در غرب و اعزام آن ها به آسیا، جلوگیری از گسترش مقاومت ضداستکباری در منطقه و نهادینه کردن اختلافات قومی مذهبی است.

وی یادآور شد: این اقدامات و اهداف، متمرکز بر غرب آسیا و مسلمانان نیست بلکه به شدت به دنبال فروپاشی چین، روسیه و کشورهای مستقل امریکای لاتین هستند.

 

سعی در معرفی خود در ساحتی قدسی/به مظلوم نمایی می کنند تا خود را برحق جلوه دهند

دستیار ارشد احمدی نژاد، سعی در معرفی خود در ساحتی قدسی را از دیگر اصول عملکرد صهیونیزم جهانی برشمرد و گفت: از آنجا که اندیشه های صهیونیزم، شیطانی است، با فطرت انسان ها همخوانی ندارد و نمی تواند ملت ها را جذب کند، بنابراین به حربه مظلومیت متوسل شده اند تا در پرتو آن خود را به حق جلوه دهند.

 

چرا اسرائیل نسبت به هلوکاست حساس است؟

وی، هلوکاست را یکی از موارد مظلوم نمایی صهیونیست ها خواندو افزود: اعتراف به هلوکاست التزامی است که عموم رهبران غربی و صاحبان قدرت و رسانه باید به آن پایبند باشند در غیر این صورت مورد تهاجم قرار می گیرند و مجازات عدم اعتراف به هلوکاست از توهین به خدا بالاتر است.

ثمره هاشمی با بیان این که حتی سؤال درباره هلوکاست را ممنوع و محکوم کرده اند، به سوالاتی که ایران نسبت به هلوکاست مطرح کرده است، اشاره و تصریح کرد: از دلایل بزرگ کردن هلوکاست این است که هلوکاست، نقطه انعقاد جنایات عظیم بشری بوده و تأسیس اسرائیل که مرکز فساد در خاورمیانه است، بر مبنای نظریه هلوکاست صورت گرفته است.

 

نفی هلوکاست به معنای نفی فلسفه وجودی اسرائیل است

رییس سابق دانشکده صداوسیما، سرپوش نهادن بر جنایات عظیم جنگ های جهانی اول و دوم جهانی، گرفتن فرصت از دولت های بزرگ برای شکایت از مسببان جنگ و باج گیری دائمی از برخی دولت های درگیر جنگ جهانی دوم را از دیگر علل حساسیت صهیونیست ها به هلوکاست عنوان و خاطرنشان کرد: اگر هلوکاست نفی شود، فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی و صهیونیزم بین الملل از بین می رود.

 

 بت های دست ساخته اسرائیل را در جهان بشکنیم/ در فلسفه الهی، اسرائیل و قدرت های بزرگ، اعتباری ندارند

وی با طرح این پرسش که آیا بشریت می تواند با به رسمیت شناختن چنین شیطانی در مسیر حق گام بردارد؟، تأکید کرد: باید بت های دست ساخته آن ها در سیاست، اقتصاد، فرهنگ و فلسفه را بشکنیم و راه رشد و ترقی ملت ها را با بیدار کردن آن ها باز کنیم.

ثمره هاشمی با بیان این که مأموریت تاریخی مسلمانان، آزادگان و موحدان جهان آزاد کردن و نجات بشر از قیود ساخته دست اسرائیل است. یادآور شد: در فلسفه الهی، اسرائیل و قدرت های بزرگ، اعتباری ندارند و چیزی به حساب نمی آیند؛ اگر با این اندیشه حرکت کنیم، قطعا اسرائیل سرنگون خواهد شد چنان که نمونه اش را در سرنگونی سایر مصادیق باطل طی تاریخ و نیز کشور خود شاهد بوده ایم.

 

تحقیر ملت ها

وی تحقیر ملت ها را دیگر محور برنامه اسرائیل برای تسلط بر جهان برشمرد و افزود: هر ملتی تحقیر شود قطعا تسلیم و نفوذپذیر می شود؛ دفام امام از عزت اسلام و امت اسلام به همین دلیل بود که اگر امتی احساس عزت داشته باشد، حرکت و رشد خواهد داشت.

 

ضرورت بازخوانی خط امام

دستیار ارشد دولت های نهم و دهم در پایان با تأکید بر ضرورت بازخوانی خط امام در شرایط کنونی، گفت: اگر این خط و نیز بیانات رهبری دائما جلوی ما مجسم باشد مشکلی نخواهیم داشت./201/930/ب1

ارسال نظرات