۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۷۱۶۲
نماینده خبرگان رهبری:

اسلام ناب محمدی با ماهیت تروریسم غربی منافات دارد

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که اسلام ناب محمدی با ماهیت تروریسم غربی منافات دارد، گفت: هیچ یک از توطئه‌های غربی نمی تواند فرق انحرافی و ضاله را به پیکره اسلام وصل کند.
اسلام ناب محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تحرکات اخیر گروهک‌های تروریستی و تکفیری مورد حمایت غرب در منطقه خان طومان سوریه، اظهار داشت: جنایات ضدبشری خان‌طومان مایه رسوایی مدعیان حقوق بشر در تاریخ خواهد بود.


وی با اشاره به شهادت مظلومانه ده‌ها رزمنده و مجاهد جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه طی روزهای اخیر خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی مسؤول اصلی گسترش جنایت‌های ضدبشری در منطقه هستند، خون شهدای جبهه مقاومت اسلامی دامن مستکبران و جنایتکاران صهیونیستی سعودی منطقه را خواهد گرفت.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که غرب با استفاده ابزاری از گروهک‌های تروریستی به دنبال مسلمان‌کشی در منطقه و تفرقه میان شیعه و سنی است، خاطرنشان کرد: با توجه به کشتار برخی از شیعیان در کشورهای مختلف از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و عربستان سعودی از سوی افراط‌گرایان به ظاهر مسلمان علائم فتنه جدید دشمن مشهود است.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که هیچ یک از توطئه‌های غربی نمی تواند فرق انحرافی و ضاله را به پیکره اسلام وصل کند، تصریح کرد: چهره کریه وهابیت و گروه‌های تکفیری نه تنها برای امت اسلامی بلکه نزد افکار عمومی جهان آشکار و رسوا شده است، به یقین ماهیت حامیان اصلی این فرقه‌های تروریستی بسیار خطرناک‌تر از خود آنها هستند.


وی با بیان این‌که دفاع از آرمان‌های اصلاح‌گرایانه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رسالت امروز شیعیان است، گفت: افراط و تفریط در دین مبین اسلام و مکتب تشیع جایی ندارد، امروز انقلاب اسلامی ایران با جلوگیری از اقدام های افراط‌گرایانه در منطقه، مانع گسترش اسلام آمریکایی شده است.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که داعش هیچ سنخیتی با اسلام حقیقی ندارد، تصریح کرد: اسلام ناب محمدی با ماهیت تروریسم غربی منافات دارد، باید دانست تمامی جنایات و برنامه های تروریسم های مورد حمایت غرب و آل سعود تنها با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که دشمنان بخشی از اهداف شوم خود در خاورمیانه را با استفاده ابزاری از گروه‌های افراطی و دلارهای عربی محقق می کند، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده چنین اقداماتی چندان پایدار نبوده و در نهایت همین تروریست ها دامن‌گیر امنیت ناپایدار غرب خواهند شد./935/302/ب2

 

ارسال نظرات