۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۲۷۲۴۳
نمابنده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

جامعه روحانیت ۱۴ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است

نمابنده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله از تقدیم 14 روحانی مدافع حرم به اسلام و اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر برگزار شد، افزود: شهدای مدافع حرم ما مختص یک قشر نیستند و از اقشار مختلف برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و اسلام به سوریه و جنگ با کفر اعزام شدند و اکنون طلبه های بسیاری در حال مبارزه هستند.

 

حجت الاسلام گواهی گفت: امروز دشمن از همه توان خود استفاده می کند تا به ایران اسلامی ضربه بزند و حتی فرستادن قاریان قرآن به ایران را تحریم می کنند و این به دلیل جایگاه ایران اسلامی است. 

 

وی افزود: ایران اسلامی امروز از نظر علمی و نظامی ممتاز و بی نظیر است.

 

استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به بمب گذاری ها، ترور، بمباران و تهدید در دوران مختلف این انقلاب از سوی نظام سلطه و دشمنان انقلاب، یادآور شد: فرزندان ما در طول سال های مختلف انقلاب و دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و هراسی نداشتند.

 

نماينده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: از نظر اعتقادی فضای دنیا عوض شد و بیداری اسلامی در یمن، عراق و لیبی مرهون انقلاب اسلامی است که الگوبرداری از این انقلاب است که تا قلب اروپا را نشانه رفته است.

 

وی افزود: امروز ملت ها سرنوشت خود را خود رقم می زنند و آنانی که از حضور مردم می ترسند در سوریه جنگ راه انداختند چون سوریه را منتسب به ایران می دانند که با اشغال آن به ایران نزدیک شوند.

 

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه مصر چه تهدیدی برای استکبار بوده است، گفت: تهدید این کشورها به دلیل حضور ایران است و آنان از وجود ایران هراسان هستند و تا زمانی که انسان خط نداشته باشد دشمن ندارد.

 

وی افزود: ایران اسلامی در برابر هیچ کسی تسلیم نشد و ملت وفادار ایران ایستادگی کردند و مدافعان حرم نیز افتخارآفريني کردند و در مسیر شهدا خود را حفظ کردند.

 

این مسؤول بیان داشت: شهید کابلی می گفت: دو آرزو دارم یکی دیدار با رهبری و دوم اینکه اعزام به سوریه شده و به سوریه بروم.

 

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: وقتی می بینم افرادی می گویند اینان برای پول می روند باید بدانند که این شهدا خود کمک کردند برای سوریه و همین تهمت ها را در دوران دفاع مقدس به فرزندان ما می زدند، سوریه در محاصره شدید اقتصادی است و چیزی ندارد که پول بدهد.

 

وی گفت: شهدای مدافع حرم سند افتخار ما هستند که موجب عزت و سربلندی نظام، اسلام و انقلاب شده اند و دشمن از اسلام خواهی این فرزندان انقلاب و اسلام هراسان است که باید در ادامه راه شهدا با ولایتمداری و حرکت در مسیر شهدا حرکت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: شهدای مدافع حرم فرزندان صدیق و رهروان واقعی دین مبین اسلام هستند كه با درك حساسیت های منطقه و تهدیدها و جنایت های تروریست ها در راه اعتقاد و ارزش های دینی جان خود را نثار كردند.

 

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست كردند و عظمت و جایگاه والایی دارند./1317/203/ب2

ارسال نظرات